Názor k článku Historie vývoje počítačových her (78. část – strategické a taktické hry probíhající v reálném čase III) od Ogar - Bohuzel (bohudik?), pro nas, co pracujeme s platebnimi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 5. 2013 22:16

    Ogar (neregistrovaný)

    Bohuzel (bohudik?), pro nas, co pracujeme s platebnimi terminaly je dulezita znalost AT prikazu i v dnesni dobe.

    Oni se sice vyrobci snazi cloveka 'natlacit' do nejaky svych 'high-level' API, aby se programator 'pry' nemusel zabyvat 'podradnyma' vecma, ale problem je v tom, ze kazdy vyrobce terminalu ma sve/jine toto high level API a pak je prenositelnost aplikaci na jiny terminal problem.

    Ono, napsat si vlastni SLIP/PPP v polling modu primo nad seriovym portem/modemem je sice opruz a makacka, ale pak to funguje na kazdem terminalu (i s 8051 :-)

    A to nemluvim jeste o tom, skusit se pres modem pres dial-up pripojit pres X.3PAD na X.25 - jedna se hlavne o nastaveni X.3PAD do spravneho 'transparentniho' rezimu .....