Názor k článku Historie vývoje počítačových her (98. část – neobvyklé varianty her pro více hráčů) od Pavel Tišnovský - Ja jsem se dival na schematko Anticu a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 10. 2013 13:12

    Pavel Tišnovský
    Zlatý podporovatel

    Ja jsem se dival na schematko Anticu a oni to navrhli doslova s par hradlama, takze asi je to poplatne dobe vzniku a duslednou snahou o co nejnizsi cenu. Zadny GPUcko to neni :D

    Tady u tech multijoy her je asi nejlepsi pouzit textovo/graficky rezim 12/13, tam je bez nemahy k dispozici 5 barev + volnych 4-5 spritu + samozrejme moznost pres DLI par barvicek pridat.

    Jako Atarko ma svoje kouzlo i nektere veci, co mohly byt navrzeny lepe, ale je to na druhou stranu strasne konfigurovatelny system, asi nejvic z klasickych osmibitu.