Rozumím, jmenování firmy mi nevadilo. Akceptoval bych článek, pokud by měl podstatně hutnější technický obsah, obsahoval polemiku anebo byl alespoň byl v kategorii „PR“ nebo třeba „ze světa velkých korporací“. Ať už firma zaplatila nebo ne, je podstatou článku PR. Článek je pouze o té firmě a obsahuje jen hodně obecné řeči jak skvěle si firma vede v oblasti high availability. Ten příběh je dobře napsané PR, včetně všech atraktivních detailů (hrací kostka, hurikán...). I pokud je to stoprocentně pravdivé, je to současně i dobře vytvořený narativ. Tohle je potřeba vidět a je to podle mě evidentní. Novinář by se měl sám sebe pořád ptát, pod jakým je vlivem. V kontextu probíhající kauzy Facebook bych já osobně na publikování PR článku o Facebooku neměl žaludek. Tolik můj osobní postoj, který jsem měl potřebu ventilovat. Samozřejmě Vám jej nenutím.