cely clanek mi pripada jako zbytecny, o primitivnich particle systemech toho bylo napsano uz mnoho (a lepe). proc musi neco takoveho vyjit i na rootu? az autora predstane unaset LOVE a presedla treba na pygame nebo neco obdobneho napise zase stejny clanek a vymeni ty kousky zdrojaku?
ja vim, nikdo me nenutil to cist
ja vim, nikdo me nenutil to cist Přesně, co tedy řešíte?
az autora predstane unaset LOVE a presedla treba na pygame nebo neco obdobneho napise zase stejny clanek a vymeni ty kousky zdrojaku? Jestli jste si náhodou nevšiml, článek je o tom jak se s particle pracuje v LÖVE. Nevidím, žádný opodstatněný důvod proč by autor měl pro každý grafický systém, který particle podporuje vymýšlet nový příklad. Pro demonstraci to bohatě stačí.
cely clanek mi pripada jako zbytecny, o primitivnich particle systemech toho bylo napsano uz mnoho (a lepe). proc musi neco takoveho vyjit i na rootu? Protože jsou čtenáři, kteří o podobné články stojí. O herních a grafických systémech z pohledu programátora zrovna moc článků (a navíc kvalitních) v češtině není a pokud jsou, tak jsou povětšinou zastaralé a dneska téměř neaktuální.
Shrnuto a podtrženo : Článek se mi líbil a jsem rád, že tu vyšel, těším se na další a myslím, že určitě nejsem sám…