Pokud se Ti podaří udělat správně event loop tak, aby byl jednoduchý podobně jako v LÖVE, tak by to mohlo vypadat hezky, hlavne by tam byla automaticky podpora vsech trid z JDK a hafo dalsich balicku. Mozna by tu knihovnu chtelo udelat jeste na ponekud vyssi urovni, napriklad graficke objekty by byly skutecne reprezentovany objekty ulozenymi ve stromu cele zpracovavane sceny.
<noflame>To spojeni Lua+LÖVE je docela dobre, ostatne si myslim, ze nakonec taky skoncis s tim, ze si pridas podporu pro Groovy nebo Jython :-), protoze spoustu jednodussich her postaci naskriptovat v nejakem vysokourovnovem jazyce a teprve pro opravdu vypocetne narocne veci se sahne po C/C++/Jave. Lua+LÖVE je taky v podstate strasne jednoducha vec, treba uz jen instalace, takze napriklad pro vyuku je to takrka idealni prostredi pro ty, kteri se uz nechteji zabyvat Baltikem ci Logem.</noflame>