Názor k článku Hrátky se systémem LÖVE od D.A.Tiger - Ahoj. Pracuješ na tom ještě? Sice mě osobně...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 1. 2011 14:33

    D.A.Tiger

    Ahoj. Pracuješ na tom ještě? Sice mě osobně Lua vyhovuje, ale nepřipadá mi jako špatný nápad portovat Love do jiných jazyků - alespoň bude více lidí, kteří se budou moci zapojit :)

    Já osobně si pohrávám s myšlenkou na něco podobného jako je Love, ale nechci to dělat jako samostatný engine, nýbrž jako wydget do FoxToolkitu (C++).

    Koncept by tedy byl defakto stejný. Existovalo by několik základních událostí, které by se doprogramovaly v Lua jazyce, k tomu několik předdefinovaných objektů a metod (sprite a grafické objekty, správce objektů, funkce kolizních systému, možnost výběru mezi OpenGl a software renderigem, graphics context - to Love zrovna zatím nemá, Lua knihovnu sablonových objektů pro různé typy her, ...) a zároveń by tento widget mohl komunikovat se zbytkem aplikace psané v C++ (takže by bylo k dispozici např. pohodlné GUI, atd...).

    Jak píšu je to jen nápad, bohužel zatím nerealizovaný, protože v tuto chvíly mám rozpracovány jiné projekty a potřebuji je dokončit, ale jakmile se najde trocha času a chuti určitě se do toho pustím :)