Díky za tyhle články, jsem rád, že je tu odborný obsah.
Ale často mi u nich chybí nějaký závěr – shrnutí, ve kterém by se řeklo, o čem to bylo a hlavně k čemu je to dobré + zasazení do současného kontextu. Ono lidí programujících nějaké historické čipy nebo herní konsole asi moc nebude, ale tyhle články by s patřičným kontextem mohly být užitečné i pro ostatní.
Nebo nějaký praktický návod typu: vezměte motorolu 68000 (jedna se mi válí doma), přidejte další součástky a postavte si počítač :-)
Díky za feedback. O kontextu se doufám zmíním příště (mám připravený takový stromeček generací TMS, něco podobného jako bylo u řady 6800 až HC08), protože TI zkoušelo u svých DSPček různé cesty, jak zvýšit výkon. Například poměrně úspěšná řada používala VLIW, to je dneska už trošku rarita (pro lidi, co programují x86, ARMy atd. určitě :-)