Názor k článku Intel čelí desítkám hromadných žalob za Spectre a Meltdown od Karel - Zásadní otázka je, zda je to zařízení v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 2. 2018 13:24

    Karel (neregistrovaný)

    Zásadní otázka je, zda je to zařízení v záruce. Pokud ano, tak je to snadné - můžete chtít opravu, i když vám spíš nabídnou náhradní kus.

    Pokud to v záruce není, tak je to horší, než obvykle. Obvykle si můžete zboží po záruce nechat opravit na vaše náklady. Na opravu vám opět běží záruka. Tentokrát je to horší v tom, že si málokterá firma je jistá tou opravou. Takže jsou silně motivovány žádnou opravu nedělat. Prostě vám raději řeknou, že je to neopravitelné, než aby to zkusili opravit a riskovali, že něco ještě víc pokazí a pak vám budou muset uhradit vzniklou škodu. Je zcela pochopitelné, že firmy typu HP, Asus apod. budou od všeho dávat ruce pryč a nebudou experimentovat.