Názor k článku Intel čelí desítkám hromadných žalob za Spectre a Meltdown od Miroslav Šilhavý - Selsky rozum rika, ze s tim pak nic...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 2. 2018 15:19

    Miroslav Šilhavý

    Selsky rozum rika, ze s tim pak nic spolecneho nema ani vyrobce notebooku, ani prodejce.

    Ha! Konečně někdo, kdo používá selský rozum.

    Podívejte se na to očima, jakýma se na to musí dívat právo. Někdo odpovědný musí být. Prodejce, pokud prodává počítač kompatibilní, například, s MS Windows, musí si být vědomý, co takové prohlášení znamená. Tedy, pokud není obchodní sebevrah, může maximálně převzít toto tvrzení od svého dodavatele, a s ním mít uzavřenou smlouvu, kde se dodavatel zavazuje řešit záruky ve lhůtě 2 roky plus běžná doba na prodej (obvykle se dává 24 + 2 měsíce).

    Pak samozřejmě platí, že záruku uplatňujete u prodejce a on zase u svého dodavatele.

    Pokud někdo v řetězci "zapomene" na své povinnosti, a slíbí víc, než co je schopný dodržet, je to jeho problém. On to zaplatí ze svého.

    A spotřebitel? Ten musí počítat s tím, že malá firma, ještě k tomu s ručením omezeným, nemusí takový problém ustát.