To nezní jako o internetové reklamě ale spíš o těch letácích. […] Nic takového nedostávám
Doporučuju někdy navštívit složku spam ve vaší e-mailové schránce.
spíš o těch letácích
Letáky do schránky prakticky nedostávám, protože mám na schránce uvedeno, že je nechci. Většina distributorů letáků to respektuje, protože jim to za tu pokutu nestojí riskovat.
Znovu Vám píšu, že stejně tak jak k telefoním reklamám a letákům s nástupem internetu a internetového obchodu přibyly mailové kampaně, reklama a cílená reklama na webech v oblastech hlavě produktů eshopů, tak po tom, co přibude nová oblast s informacemi s IoT, tak přibudou i další oblastí do kterých vstoupí reklamní kolotoč a to znamená navýšení sledování a reklam.
Můžete to psát kolikrát chcete, ale uvádět příklady legální reklamy a odvozovat z toho, že vznikne oblast nelegální reklamy, je trochu mimo.
A nikdo netvrdí že k těmto informacím musí přijít nelegálně.
Psal jste o odposlechu komunikace v IoT. To je nelegální.