Názor k článku Interní reprezentace řetězců v různých jazycích: od počítačového pravěku po současnost od atarist - Mimochodem k tem retezcum v Atari BASICu -...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 9. 2017 9:40

    atarist (neregistrovaný)

    Mimochodem k tem retezcum v Atari BASICu - ten jazyk byl neskutecne pomaly, i v porovnani s ostatnimi Basicy, ale zrovna s retezci se tam pracovalo maximalne luxusne. Je to videt i z clanku - 'slicing' pomoci A$(od, do) na leve i prave strane prirazeni nahrazuje ty bezne LEFT$, RIGHT$, MID$ z MS Basicu. Navis slo delat i uzitecne triky, napriklad vytvoreni retezce se sto hvezdickami:


    DIM A$(100)
    A$="*"
    A$(100)=A$
    A$(2)=A$

    Vi nekdo, proc se ted retezec naplni hvezdickami? :)

    Diky maximalne jednoduche praci s retezci ("nekonecna" delka atd.) byl prechod na Pascal a potom na C dost sokujici :)