Názor k článku Jak chtějí uživatelé vylepšit klienta Thunderbird? od anonym - Já přesně jako p. Krčmář na svůj mail...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 12. 2007 20:34

    anonymní
    Já přesně jako p. Krčmář na svůj mail lezu z klienta (ThunderBird), z PDA a z webu, takže řešení IMAP složek přes filtry ja passé a ty IMAP složky jsem fakt nenašel a to ani v nápovědě, když jsem se o to kdysi zajímal.

    Nicméně jako zcela zásadní problémy vidím i to vytuhávání kontektivity (kdybych neměl přeposílaný mail na mobil a nepoznal, že jsem dostal poštu, mohl bych "přijímat a odesílat" do nekonečna s nulovým výsledkem. Kdyby to aspoň ohlásilo chybu, ale ono to suverénně skončí, jako že není nová pošta. To je od mail klienta také těžko přijatelné.

    Tu RAM bych skousl, koupit další giga RAM dnes problém není (byť to nepotěší).