Špatného? Diskuze s výrobcem trvala neúměrně dlouho. Zákazník odchází nespokojen, firma nemá peníze, obchod se anuloval. Zákazník o tom ještě píše a vrhá to nedobré světlo na firmu jako takovou. Místní "fanatici" - jako já - chápou, že vyhazovat peníze za operační systém (který nepoužívám) je zbytečnost. Hostující "fanatici" tvrdí, že výrobce si může prodávat co se mu zachce a s čím se mu zachce.
Upřímně, doufám, že si toho všimne jiný výrobce a udělá si na tom dobré jméno. "[doplň jméno firmy]: Vycházíme zákazníkům vstříc." Obslouží to "malé procento" až jednotlivce, což budou pravděpodobně na internetu aktivní uživatelé. Ti pak napíšou přesně opačné články, příspěvky do fór, komentáře atd. Firma získá zpětné odkazy a image subjektu, který vnímá potřeby zákazníků kterým rádi vyjdou vstříc. Ne tím, že jim umožní nechtěný OS vrátit a vrátí jim část peněz. Tím, že umožní koupit PC rovnou bez něho.
Pro "hostující fanatiky": Předpokládám dobrovolnost takového kroku onou blíže neurčenou firmou. Šplhl by si u mne i Microsoft, kdyby umožnil refundaci řešit přímo s ním. Nenařizuji striktně oddělený prodej. Jen bych byl rád, aby mi (byť třeba až na vyžádání) byl umožněn.