Názor k článku Jak jsem se pokoušel vrátit MS Windows: boj začíná od crysman - "...Obchodník není placený od toho, aby se zamýšlel...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 6. 2012 13:33

    crysman

    "...Obchodník není placený od toho, aby se zamýšlel nad principy..."

    Tak na tom se neshodneme, podle mě by se obchodník měl zamýšlet. A nejen obchodník, podle mě by se měl zamýšlet každý. Chápu, že někomu to dá víc práce a umí to méně, ale každý to umí, protože má toho schopný mozek.

    Dle Vás jsem měl být stručnější, jasně, může být, uznávám. Nejsem žádný právník ani politik, abych uměl hrát hry tohoto typu. Jak jsem psal např. zde (http://www.root.cz/clanky/jak-jsem-se-pokousel-vratit-ms-windows-boj-zacina/nazory/423569/), já v detailech smysl vidím, protože ořezat jdou vždycky, naopak to nejde...

    Válku si vybrali oni, já chtěl jen uplatnit své právo dle EULA. Mohli mi v rozumné době odpovědět, že blabla, dle našich směrnic o refundaci.. blabla, vraťte nám v souladu s EULA celý systém na adrese blabla, děkujeme a je nám líto že jsme nemohli zcela uspokojit Vaši poptávku. A bylo by po problému. Že zvolili raději strategii "mrtvý brouk" alias "necháme ho vycujat, třeba ho to přejde, stejně jako ty ostatní prudiče", za to já nemůžu. A je mi to líto. Mohli ušetřit mně, sobě, a i Vám teď čas... Lebo já bych mohl dát zrovna podněty k příslušným orgánům...

    Dobrý obchodník nemůže ignorovat zákzníka jen proto, že napsal příliš mnoho slov. Mohl mi odepsat něco jako "Víte, to je moc dlouhé, ztrácím se v tom, nemohl byste to prosím zkrátit? mám teď bohužel mnoho práce na jiných projektech. Díky moc, pan xxx"...