Fandím autorovi v jeho snaze získat vysněný stroj, zatím to ale vypadá jen jako přehlídka toho, co vše se dá podělat při nákupu NB. Počínaje přesvědčením, že má svaté právo na koupi něčeho, co obchodník nenabízí, přes pokus řešit to poněkud nestandardním způsobem, konče neschopností při komunikaci.
Jsem přesvědčený, že kdyby se p. Zahradník nechoval jako uražený pubescent, tak už má dávno doma použitelný NB bez Windows, možná i vysněný ACER s patřičnou refundací za vrácený OS. Ale to by pak si nebylo téma na článek, že?
První odstavec nekomentuji, neměl jsem sílu článek číst.
Druhý odstavec – na 99,99999999 % neměl. Sám jsem si koupil notebook s Windows, sám jsem požádal o vrácení peněz za Windows. Bylo mi nabídnuto vrácení notebooku a peněz. O poměrné částce nechtěli ani slyšet. Jednalo se o HP.
Jednal jsem sice důrazně, ale slušně.
Notebook jsem chtěl, peníze jsem oželel.
Myslím, si, že se nikomu nepodaří jakýmkoli chováním získat zpět poměrné peníze za Windows. Před nějakým časem to šlo, ale těch pár lidí to rozhlásilo po linuxových serverech jako velkou výhru a výzvu k masovému vracení – a tak to firmy zatrhly.