Názor k článku Jak jsem vracel licenci k Windows – Acer 2014 od Lael Ophir - Jak už někdo psal, vy a kolega "j"...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 11. 2014 1:29

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    Jak už někdo psal, vy a kolega "j" se vyjadřujete jako řidiči hovnocucu. Pokud vám rodiče nedali základy slušného vychování, zkuste alespoň respektovat podmínky diskuse. Máte je napsané pod formem, do kterého příspěvek píšete. O vulgarity v diskusích tu nikdo nestojí. Jestli se podle toho neumíte zařídit, tak do diskuse raději nepřispívejte.

    V popsaných případech bych si tipnul na problém s antivirem. Zvlášť kombinace antiviru, SMB a přerušení toho SMB spojení může dělat problémy. Prvním krokem by byl pokus o reprodukci problému bez antiviru. Pokud se problém nevyskytne, poradí support autorů antiviru. Pokud se problém přesto opakuje, doporučuji MS support ($259 US per incident, if the analysis reveals that a customer’s problem was the result of a product bug or defect, Microsoft will refund the cost of the support incurred). Samozřejmě také můžete vzít debugger a pustit se do práce sám.