Výsledky dokládají i čísla týkající se počtu stažení obou produktů. Zatímco Thunderbird si od vydání verze 1.0 (prosinec 2004) stáhlo asi 50 milionů uživatelů, v případě Firefoxu je toto číslo mnohonásobně vyšší – 380 milionů.
Autor prostě nechápe, že srovnává nesrovnatelné. Srovnávat poštovní klient s webovým prohlížečem je jako srovnávat počet návštěv na freefoto.cz s počtem návštěv webu jehovistů.
Zatímco webový prohlížeč používá prakticky každý, kdo je nějakým způsobem připojen k internetu, poštovní klient používá relativně málo uživatelů -- ostatní přistupují k poště přes webové rozhraní.
Možná by se i dalo říci, že Thunderbird je úspěšnějším produktem než Firefox, a to i přes to, že si ho stáhlo méně lidí než Firefox. Záleží na tom, kolik lidí, CO POUŽÍVÁ POŠTOVNÍ KLIENT, používá Thunderbird.