Názor k článku Jan Jirkovský: pro indie vývojáře je nejvýhodnější vyvíjet multiplatformně od D.A.Tiger - "A to je zase to vnější API, ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 9. 2012 21:22

    D.A.Tiger

    "A to je zase to vnější API, ale kernel vnitřně v Unicode nepracuje.

    O kousek výše jste se rozčiloval a dělal ze sebe chytrého kvůli puntičkářskému termínu. A zde klíďo píďo zaměňujete nativní kernel pracuijící s Unicode s nějakým vnějším API – máte v termínech hokej.

    Kážete vodu a pijete víno."
    No, myslím že vy máte chaos v mnohem více věcech. Například se čtením a asi chápáním - to je mnohem vážnější. Jednak jsem vám psal, že unicode jádra podporují a jednak jsem vám psal, že že unicode podporuje libc což znamená, že v podstatě každá aplikace s unicode může pracovat. Což je pro tuto diskuzi to podstatné. Tečka.

    "Funkci WaitForMultiple­Objects(), která je součástí WinAPI volanou s několik mutexy budete emulovat jen s horšími vlastnostmi."

    Takže podle tohoto vašeho výplodu multiplatformnost znamená emulovat Widloidní API? LOL :-D Tak to jste mě dostal.

    "Znovu, mutex někdo vlastní – na rozdíl od semaforu. To znamená, že má jiné vlastnosti."
    To je v tuto chvíli krapet jedno. Mutex slouží k řešení problému souběhu vláken, stejně jako semafory - a o tomhle byla původní diskuze ;)