Názor k článku Jazyk QML (Qt Modeling Language) a PySide od atarist - mozna doplnim, ze je mozne vytvorit i 'gumove'...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 5. 2018 18:35

    atarist (neregistrovaný)

    mozna doplnim, ze je mozne vytvorit i 'gumove' objekty, takze napriklad pri tvorbe hry muze byt HUD s pevnou velikosti a ostatni se prizpusobi rozliseni a velikosti okna. Priklad odvozeny z clanku - r2 nema nastaveni sirky ani vysky, ale gumove se lepi na krajni sloupecky. Ty sice maji vysku, ale roztahuji se na vysku okna


    Rectangle {
    id: main
    width: 320
    height: 240
    color: "lightgray"
    Rectangle {
    id: r1
    width: 10
    height: 100
    color: "red"
    anchors.left: parent.left
    anchors.top: parent.top
    anchors.bottom: parent.bottom
    }
    Rectangle {
    id: r2
    color: "yellow"
    anchors.left: r1.right
    anchors.right: r3.left
    anchors.top: parent.top
    anchors.bottom: parent.bottom
    }
    Rectangle {
    id: r3
    width: 10
    height: 100
    color: "blue"
    anchors.right: parent.right
    anchors.top: parent.top
    anchors.bottom: parent.bottom
    }
    }