Zbytecny clanek to neni ani podle me. Jen se kouknete jakou diskuzi to rozpoutalo :D Co se ale tyce tech nakladu, tak opravdu nesouhlasim s tim, ze jsou na tom podobne. Pracuju v jednom z nejvetsich support stredisk na svete a dobre vim jakej je rozdil mezi supportem aplikaci bezicich na win servrech a linuxovich masinach. Vyresit problem s aplikaci a nebo se samotnym systemem zabira ctvrtinu casu pod linux/unixem naproti win. Nemluve o tom ze jsme tady v podstate nuceni pouzivat na uzivatelskych stanicich win (emaily v blbym formatu, aplikace stavene pro IExplorer a pod.). Diki bohu za Putty. Firma by usetrila miliony eur pokud by dala zamestnancum na vyber zda si na svou pracovni stanici soupnou win nebo lin. To by, ale musel schvalit top management novou „company policy“ a ten bohuzel do toho vidi jako kure do piva. Takze kdyz se v tom nevyzna tak s tim radsi nic neresi a verim tomu, ze je to takhle ve vice firmach.