"vydíte příští úroveň, do které po vyhrátí levelu podled najede",
"protože na windowsové verzi a verzi pro Mac OS X obsahují pro hru potřebné knihovny SDL a Freetype.",
"odemknou po vyhrátí přehchozí cesty.",
"můžete jít pořád jedním směrem a dostanete se vždy na místo, z kterého jste vycházel.",
"Bohužel hra trpí absenci hudebního podkladu, a jediné zvuky, které uslyšíte bude narážení míčů, kteří ničí vše co se jim dostane do cesty."
hej to nemuzete myslet vazne, takovou hru, to je tezky konceptualni umeni, ted mne napada jak tady v brne na FAVU jeden typek obhajil svou disertacni praci na konceptualnim, vzal krabice vod pocitacu co jim tam poslali, naskladal je na chodbu, do kazde dal myslim cihlu a obhajil to jako umeni !!! concept rulez !!!
Je to fakt docela zabavne a v nekolika vecech i inovativni (oproti jinym "jumpmanovskym" hram). Hratelnost je taky skvela.
Ale na me je to stale jeste moc slozita hra ... pro me je IcyTower (ve Wine uz jede v poho!) stale nejlepsi (hraju to uz cca 6 let, uz mi z toho zacina hrabat).
Aby bylo možno snadno spočítat, jak dlouho se bude hra stahovat. Pokud má někdo například 2Mbit linku, snadno si spočte, že se mu jumpman bude stahovat kolem 150 ms a může si na tu dobu naplánovat nějakou jinou práci.