Názor k článku K soutěži Top Hostingy aneb jednooký hosting králem od Rdm - Ok, s tou garancí to napíšu to: ČR: pokud je...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 12. 2009 18:10

    Rdm (neregistrovaný)

    Ok, s tou garancí to napíšu to:
    ČR: pokud je výpadek, je povinen ho nahlásit zákazník (což je však nemožné, protože v době výpadku je podpora obvykle nedostupná) a výpadek se začne „počítat“ až od tohoto nahlášení i kdyby trval už druhý den.
    ZAHRANIČÍ: na konci měsíce hostér zjistí, že nedodržel garantovanou dostupnost a automaticky poskytuje např. slevový kupón. Zákazník nic hlásit nemusí.

    V obou případech se mluvím o low-end hostinzích a samozřejmě není to tak všude, ale s tím co jsem se setkal, tak to tak většinou bylo.

    Co se platebního období týče tak:
    1) zvýšené náklady se mohou promítnou do ceny – opět je v zahraničí běžné, že pokud zvolím platby v kratších intervalech platím měsíčně více než při ročních
    2) nejde ani tak o to, že platím na rok dopředu, ale o to, že když chci v půlce předplaceného období odejít, tak mi není vrácena poměrná zbývající část peněz

    čímž se dostáváme do (možná) právního problému a to, že v podmínkách je uvedeno, že smlouva je uzavírána na dobu neurčitou, ale platbou se „zavážu“ k roční smlouvě, která je v případě dřívějšího odchodu „sankcionována“ zbývající částkou do konce platebního období.