Názor k článku Když šifrování snižuje bezpečnost a banka vyzrazuje číslo karty od qwertz - Zkuste argumentovat něčím smysluplným. Od rána tady blábolíte...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 22. 2. 2018 18:34

    qwertz (neregistrovaný)

    Zkuste argumentovat něčím smysluplným. Od rána tady blábolíte něco o 14 dnech na reklamaci, přestože podle zákona i obchodních podmínek bank na to máte 13 měsíců.

    Reklamace se podává vždy písemně (banky na to mají formulář) a až poté, co je platba zaúčtována. S blokacemi se nedá dělat nic, ani to nemá žádný smysl. V praxi by to bylo spíše kontraproduktivní, protože blokovaná částka v mnoha případech nemusí odpovídat skutečně zaúčtované částce později.

    Argumentovat tím, že někdo nebude dodržovat zákon je úplně zcestné. Protože v takovém případě vás může okrást kdokoli jakkoli. Třeba vám může banka krást peníze sama (to je taky scénář "nedodržujeme zákon"). Absurdní scénáře si nechte.