Hlavní navigace

Názor k článku Kim Dotcom bude vydán do USA, herní engine Godot s podporou Waylandu od Ladis - Jen doplním: > Ono aj samotne Win32 widgety maju...

  • 19. 8. 2024 0:41

    Ladis

    Jen doplním:

    > Ono aj samotne Win32 widgety maju rozdielny vzhlad, v zavislosti od verzie windows (a manifestu aplikacie, ze ktoru verziu pouzit), takze nieco ako "standardne windows controls" uz tiez davno neexistuje.

    Právě že s manifestem od XPček mám v každé budoucí verzi Windows nativní vzhled. Což u těch ručně kreslených není (to je i případ Qt - když vyjde nová verze Windows nebo macOS, musí se počkat na novou verzi knihovny a aktualizovat aplikaci).

    > Z danej definicie vyplyva, ze Qt nie je a nebude systemovym toolkitom na ziadnom linuxe.

    Co ty postavené na KDE?

    > Lubovolny iny toolkit ho totiz nepotrebuje, vie komunikovat s waylandom alebo x11 priamo, standardnym sposobom. (To iste plati pre Gtk -- ziadny iny toolkit ho tiez nepotrebuje

    Wayland a X11 nejsou GUI toolkit. Ale jnak je dobré, že KWin umí ten blur. A až za pár let ho bude umět i Wayland protokol, tak to doplní.

    > COM a Win32 GDI s Win32 controls su dve diametralne odlisne veci. Win32 controls sa daju pouzivat bez COM.... a COM sa da pouzivat bez Win32 UI

    Nicméně ten WinUI 3 ho potřebuje pro použití v C++.

    19. 8. 2024, 00:42 editováno autorem komentáře