Názor k článku Kolize spritů a naplánování operací v nástroji Pygame Zero od Wrána diskuze - Poznámka: namísto termínu sprite se v dokumentaci k...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 11. 2020 17:11

    Wrána diskuze

    Poznámka: namísto termínu sprite se v dokumentaci k nástroji Pygame Zero setkáme se jménem actor, čemuž odpovídá i název příslušné třídy Actor.

    Obvykle to jsou dvě úplně oddělený věci jakože sprit je jenom obyčejnej tupej vykreslovací 'obrázek' zatimco actor kromě toho že bejvá součástí nějaký scény/scene managementu/scene graphu toho v sobě mívá hodně navíc a sprit muže/nemusí bejt jeho součástí. pygame zero lidi se asi jako v zájmu zjednodušení toho svýho engine rozhodli ty dva koncepty propojit do takový jedný jediný třídy :O :O

    v obyčejným pygame sprity maj hele
    ale zas tam nemaj actora :D :D