VSYNC, vertikalni synchronizace znama jako snimkova frekvence urcuje, jak casto se prekresluje snimek na stinitku obrazovky. Dnes to byva obvykle 75Hz, 85Hz, 100Hz apod. Plynuleho scrollingu se dosahne tak, ze pri kazdem prekresleni snimku dojde k posunu objektu na obrazovce o stejny pocet pixelu. Napr. o 2 pixely pri kazdem snimku. K prekresleni frame-bufferu, ktery obsahuje prave zobrazovany snimek, musi dojit, kdyz se paprsek vraci na zacatek obrazovky. Nekdy se pouziva double-buffering, kdy se na pozadi pripravuje dalsi snimek a pri navratu paprsku se pouze prehodi zobrazeni na druhy snimek. Diky tomuto se pak jevi scrolling jako naprosto plynuly. Pokud se toto nedodrzi a snimek se prekresluje jeste behem zobrazovani, dojde k "roztrhani" obrazu na nekolik kusu. Je to videt napr. u 3D her s vypnutym VSYNCem, kdy pri otaceni postavy se obraz roztrha.