Přeplacený programátoři brečí, že mají málo peněz? WTF?
Co taková sestřička v nemocnici nebo učitel?
Jasně, dá se namítnout, že povolání učitele je koníček pro peďáky, ale jsou i jiné užitečné a přitom nezaplacené profese.
Příště by si mohli začít stěžovat politici.
Jaká je základní jednotka lenosti?
Jeden programátor, značka JPR!
Tato veličina neroste, ale klesá.
Když řidič tramvaje řekne, že má produktivitu 1 JPR, znamená to, že na pět stanic nedojel, protože si četl novinky.cz a čtyři přejel, protože mu přišlo bezvýznamné se jimi zabývat, navíc na jednu úplně zapomněl! Ale to je jedno, autobus má pořád prázdný, protože tu je od řízení a otvírání dveří a zavírání dveří má řešit databázový specialista pardon otvírátor a zavírátor dveří, což přece není jeho práce!
Hele, bejt bohatej a brečet je hodně kurevský. Hromada lidí je chudejch a nebrečej. Já jsem bohatej programátor a uvědomuju si to, jestli programuješ, tak jsi bohatej taky, tak STFU osle. Jestli máš na výplatní pásce víc než 25 tisíc měsíčně, pak máš daleko víc než většina obyvatel ČR a jsi bohatej. Brečet můžeš, až budeš dělat na tři směny v nemocnici, mejt posraný prdele starejch dědečků a brát za to 12 čistýho.
A pro blba Bishopa. Co se v mládí naučíš ve stáří jako když najdeš. Takže jsem bohatej, mám super práci i rodinu a to i díky tomu, že jsem si v mládí nevychlastával mozek a nenčučel na TV jako ta většina obyvatel ČR. No aspoň mohou v hospodě vzpomínat na super zážitky v mládí a přes den utírat ty posrané prdele. To já nemůžu, no.
Hele ty trotle, hromada lidí se rodí s kebulí, která se hodí leda tak k pásu nebo na manuální práci. Až ti bude hořet barák, budeš uvězněnej uvnitř, rodinu ti budou olizovat plameny a budeš potřebovat hasiče, tak si povíme něco o tom, jestli jsi lepší ty, nebo ten blbej hasič! Nácek v tobě se ozývá a dělá z tebe nadčlověka, s tím jdi do ....
Bishope, jsi vul co nechape realny svet okolo sebe. Prave kvuly nackum jako ty je svet v prdeli.
Az budes potrebovat zdravtni sestru co nebere takove prachy jako ty, a nevysedavala u televize (pro ichtila jako ty musi mit dnes bc.) a stejne bere 13-15cisteho, doufej ze kdyz se na tebe nepodiva a nerekne "jpo to je ten frajer co vsechno zna je bohatej a dokaze se o sebe postarat" a bude se divat jak krvacis a bude si rikat, "kruci jako to ze si nedokaze ten genius co nevidsedaval u televize pomoc sam a umira?" :D
Jo vzdy se smeju jak geniove jako biskup si mysli, ze nepotrebuji nikoho, protoze jsou kingove co nikoho nepotrebuji :D
Oni tihle namachrovaní "Střelci" jsou typickým produktem této doby a taky toho našeho "revolučního sametu", po němž se tady začalo věřit, že se vše vyřeší, pokud jednu debilní ideologii nahradíme jinou - v podstatě také debilní. Výsledky vidíme všude kolem...
V hlavě mají řádně nasr.áno a v případě, kdy na jejich hlavu padne nějaký problém, jsou mezi prvními, kdo řve, aby jim někdo pomohl....
Ser.te na ně. Zlatej BLEK. a jeho psycholožka - to je daleko přínosnější téma.
Nic neni zadarmo. V mladi posranej osobni zivot a oddany svymu konicku. Ve zralych letech zajisteny,dobri kolegove, bordel v hlave, nalomene psychicke zdravi ale vyborna rodina. Kdyz jsem mel houbeles byl jsem taky stastny. Mozna stastnejsi ale trochu jinym zpusobem na jinych levelech.
Lidi delajici narocna povolani maji velke prachy pro to, aby si mohli kvalitne vymyt hlavu pro dalsi praci. Cestuji a maji pestre konicky no a to jim prinasi samozrejme nove myslenky a inspiraci, ktere pro sve povolani potrebuji.
A pak jsou ti kteri si vymyvaji hlavu tvrdymi drogami, chodi do bordelu ci propadaji nadmerne parbe pocitacovych her.
Jsou situace kdy bych utirani prdeli a prazdnou hlavu vymenil za soucasnou praci. Vetsina prace v IT je totiz naprosto zbytecna.ITaci si totiz strasne radi vytvari vzdusne zamky, ktere jednoduchou vec resi velmi slozite a tyto vytvari dale praci pro jine lidi.
Tak treba me 25 kKc mesicne (cisteho) prijde jako castka, se kterou se da v pohode zit. Nelitam holt tryskacem a nezapaluju si doutniky bankovkama. Ale uznavam, ze existuji lide zvykli i na vetsi castky. Pokud se pri tom nemusi chovat moc jako svine nebo kurvy, tak jim ty penize preju.
Prumer i median je samo hrubyho ...
A pokud se budem bavit o castkach a bohatstvi ... tak kdyz se porozhlidnu kolem, ti kteri nejvic nadavaji, jak na nic nemaji penize, chodi obden do Mc na hambace/hranolky/ a jinou zdravou vyzivu ... a kdyz jim reknu, at skaknou na normalni obed, tak mi reknou, ze nejsou milionari.
Nakupujou vsemozny kravinia - videl sem trebas "uzasnou" sbirku plastovych "historickych" hodin, po 30Kc/ks ... v celkovem mnoztvi nemalem, za nekolik tisic. kdybych dotycnymu rek, ze za ty prachy moh mit orig keramicky ... tak mi taktez rekne ze na takovy veci nema.
Ja se svym rekneme nadprumernym prijmem nosim jedny "predrazene" boty 8 let, kdezto ten chudak s tim podprumernym ... si kupuje jedny u vietnamce na sezonu (tedy celkem 16 paru ...).
Pripadne mi jista osoba vycita, ze sem strasnej bohac, kdyz se kazdorocne dovolenkuji u more, ze na to on by nemel ... pricemz on zbouchne denne 2 krabky cigar ... coz by takove dovolene byly mininalne 3.
Jak kde. Takove penize mam v sudetech kdybych neodesel do prahy a obcas do zahranici. A stacily by i na samost
Ono dost zalezi na zakladnich zivotnich nakladech a tim hlavne myslim bydleni, dopravu a energie. Clovek delajici nake to narocnejsi povolani potrebuje penize na konicky aby ze zamestnani nezblbnul - to rikam i kdyz mne to bavi. A dale neco cim si osobne zvysuje kvalifikaci. Rada lidi v IT s vysokym platem dava velkou cast na odborna skoleni/certifikace.
Bavme se o tom kolik penez z toho ten clovek na konci uvidi za podminek v miste kde dela. Bavme se take o tom kolik hodin denne takovy clovek dela, zda-li ma volne vikendy a jestli nahodou neceka na zavolani aby cely den resil problem ktery mu nadelali v jedne lidnate zemi. V neposledni rade jestli ma vydelavajici partnera/partnerku a deti. Deti stoji vic nez hodne luxusni auto.
A tady jen pro srovnani. Zasitovany pozemek v male vesnici 80kkc. Zasitovany pozemek v praze o te same rozloce1,2-2 miliony. Takze si povime ted neco o prilis vysokem platu;)
BTW: Ty bankovky si schovej. Da se s nimi alespon topit.
BTW2: Obvykle podobne diskuse konci: Vis hovno vo zivote mladej.. spadne cigaro do piva a ztracena existence zamiri pryc na druhou stranu od vysokoskolskych koleji...
Pro tebe platí to samý, co pro osla nad tebou:
Abys to nemusel hledat:
Hele, bejt bohatej a brečet je hodně kurevský. Hromada lidí je chudejch a nebrečej. Já jsem bohatej programátor a uvědomuju si to, jestli programuješ, tak jsi bohatej taky, tak STFU osle. Jestli máš na výplatní pásce víc než 25 tisíc měsíčně, pak máš daleko víc než většina obyvatel ČR a jsi bohatej. Brečet můžeš, až budeš dělat na tři směny v nemocnici, mejt posraný prdele starejch dědečků a brát za to 12 čistýho.
Průměrná mzda v ČR je asi 24 500, to se mění podle 1/4 letí a je to zcela nepodstatná položka. Do tohoto průměru jsou totiž započítání i ředitelé s platem 1/4 míče měsíčně a programátoři s platem okolo 50K. Blbost průměrného programátora je vysoká, proto většina z vás netuší, že tu průměr a víc má jen hrstka lidí.
Většina lidí je ráda za MEDIÁN, což je hodnota očištěná o "bordel" na obou stranách.
Medin je cca 21000, když máte 21000 Kč, jste na tom hodně podobně jako zbytek vaší ulice.
Sám mám peněz jako sraček, prakticky dvojnásobek mediánu plus odměny, nemusím dělat na směny, nemusím dělat žádnou špinavou, nebezpečnou nebo fyzicky namáhavou práci, zkrátka se jako zbytek sráčů programátorů válím v prachách, sedím u klávesnice a hovno dělám, tak mi přijde duševně kriplovské si na to ještě stěžovat! Vezměte si blbýho popeláře, co bych dělal, kdyby nebyli popeláři? Asi bych měl problém s odpadem! Kdyby nebyli automechanici, asi bych se nemohl dostat na svůj teplý flek! A kdyby nebyli mizerně placení řadoví pracovníci elektrorozvodných závodů, svítil bych si asi svíčkou. Ti všichni mají méně peněz než průměrný návštěvník tohoto fóra!
Tak jděte s nářky na málo peněz do ZADELE )( , protože MY CO TU JSME máme peněz jako sraček, že jsou některý z vás debilové a nedokážou vyžít s tím, co jinak vydělají dva jiní lidé, to je vaše kardinální blbost.
Až budete stát u pásu, lisovat poklice do auta, čuchat ten smrad, půjdete domů s 15kou čistého a Vaše žena přinese 10ku z Kauflandu jako pokladní, pak si brečte, do té doby STFU!
Což o to, já si taky nestěžuji… ale ty tvoje kecy o automechanicích jsou fakt mimo. I ten automechanik si nechá svoji práci slušně zaplatit. A i když na to peníze mám, tak si některé věci radši opravím sám. A automechanici jsou taky dnes hodně závislí na počítačích potažmo programátorech – bez diagnostiky a softwaru by často na auto jen koukali a nevěděli, co s tím.
To je úplně jedno, když MIMOŘÁDNĚ DOBŘE placený lidi brečej, jak maj málo peněz, je to prostě hnusný vůči těm, který málo peněz opravdu mají.
IT je jedna z nejlépe placených profesí, kde se dobře shání flek a my s nadprůměrným platem prostě nemáme právo si stěžovat na výši platu. To právo patří těm, kteří mají skutečně málo peněz.
Můžeme bejt přeplacený líný flákači a zmrdi, ale ne zloději, nemůžeme právo brečet na nízkou mzdu ukrást těm, kterým toto právo opravdu náleží.
Prachy si vyděláme, to je v pořádku, prachy si užijeme, to je v pořádku, ale není v pořádku brečet, jak jich máme málo.
A co by dělal ten mechanik bez počítačů a programátorů?
No asi to co dřív, když ve 105ce byla nejsložitější elektrická součástka mechanický rozdělovač. Dělali by svojí práci a programátory by k ničemu nepotřebovali.
Ve Škodě 105/120 byl elektronický regulátor dobíjení (měl jsem ho kdysi rozebraný - byl to relativně složitý tranzistorový obvod - daleko složitější než rozdělovač). Odhaduju, že max. tak 1 ze 100 tehdejších i dnešních mechaniků by rozuměl tomu, jak funguje a byl schopný ho opravit. Už tenkrát se to řešilo výměnou celého regulátoru. Takže byli závislí na práci někoho, kdo uměl takové obvody navrhovat...
To jen pro pořádek. Ale jinak souhlasím.
Ses vymastenej mimon ... 80% tech lidi si "nizkym" platem si nezaslouzi ani ten.
Moh bych popsat nekolik stranek pribehy z uciliste (automechanici, zamecnici, zednici ...), tak jeden z celyho rocniku je pouzitelnej ... a ten casto ve finale bere vic, nez lecjakej ITk.
Dam auto do servisu, naprosto jasne reknu "sou vprdeli loziska na zadni naprave" ... vecer si du auto vyzvednou, manik mi rika co vsechno delali ... a ja "a co ty loziska?" A on ... jsou OK ... tak si beru auto, po 100m se vracim, at mi zavola toho kretena co to delal ... uz tam samo neni ... takze nastupuje jinej, projedu se snim stejnych 100m ... a rika, no, ty sou uplne vprdeli ... tak se ptam ... a co ste na tom celej den delali? Krci rameny ...
A takhle je to se vsim - a mluvim o "autorizovanym" sevisu (v tomle pripade Opel).
Pripadne, auto 3 mesice stoji v servisu (Saab) a nejde nastartovat. Mezi tim vymenili snad uplne vsechno - celou ridici jednotku ... proste statisice kdyby to mel dotycny platit. A ... NIC. Ve finale prijel manik primo od vyrobce, nechal si predem auto odstrojit ... behem asi 10 minut pichnul do svorkovnice nekde u Bsloupku, tu vymenili a voiala, auto startovalo.
Možná mluvíš o automechanicích, kteří v Práglu leští limuzíny aby si pracháči mohli vozit zapařené tlusté zadky. Jenže o sto kilometrů dál je spousta jiných, co dřou na náklaďácích které vozí lidem žrádlo, nebo autobusech které ty lidi vozí do fabrik o město vedle, a ti by byli šťastní za dvanáct čistého!
Takže ty kecy o automechanicích naopak dost sedly, a s tou závislostí na programátorech bych to nepřeháněl. Ony ty počítače jsou dost často spíš na obtíž, z vlastní zkušenosti vím že veškerá diagnostika za statisíce je často úplně k hovnu, dokud nepřijde borec s multimetrem nebo třeba jen dřevěným kolíkem jako naslouchátkem, a tu závadu vlastní hlavou a zkušenostmi neodhalí...
O tomhle něco vím a troufám si oponovat. Ani zdaleka se nedá říci, že ECU a diagnostika v dnešních autech jsou k ničemu a že takové auto opraví mechanik s multimetrem a naslouchátkem.
Je třeba to posuzovat střízlivě. Někdy je elektronika opravdu spíš k vzteku, ale většinou je ve spojení s dobrým softwarem přínosná - a to i ekonomicky(úspory energie atd...). Co se týče toho softwaru, ten dnes (obzvlášť po mediálně známém případu s chybami u Toyoty před pár lety) prochází tak přísnou kontrolou kvality, že se na něj nadávat fakt moc nedá.
To opravdu není jako když "Střelec" mastí nějaká klikadla nebo databáze pro báby v kanclu.
Neříkám že jsou k ničemu, ale že jsou často k hovnu při řešení problémů. Je jasné že nižší emise nebo ABS bez počítače nebudou (i když ABS byla na počátku také mechanická záležitost), jenže si představ situaci že v MANu se objeví na displeji hlášení "Motorová brzda nepracuje" a tím to pro počítač hasne. Žádnou závadu nenahlásí, protože je to pro něj normální stav, diagnostika prostě nic nenašla!
Tady holt zaúřadoval také nějaký podobný "Střelec", kterému nedošlo že otevřená klapka recirkulace výfukových plynů je sice běžná funkce, ale určitě ne stále a navíc při stojícím motoru. Takže nakonec sice počítače pomohly, ale jen tím že Google našel řešení na ruských fórech :-D
Stačilo rozebrat, obrousit hřídelku, složit... Jeden ze života.
No, vyse popsana chyba jde jen tezko na hlavu programatora. Ten pro svoji praci o motorech nepotrebuje nic vedet. To jde na hlavu toho inzenyra, ktery mel vyspecifikovat co je a co neni bezna funkce. Tady totiz panuje obecne rozsireny a mylny nazor, ze programator plne a do hloubky chape problematiku toho co programuje. To je jako chtit po prepravci nabytku aby pri vykladani nabytku v novem hotelu ten nabytek rozmistili presne tam, kde pak bude za provozu hotelu stat. Oni to udelat muzou, ale musi jim nekdo rict jak to bude, a radeji i proc to tak bude (aby mohli selskym rozumem doladit drobne detajly).
Programátor, který dělá na aplikační vrstvě, samozřejmě nemůže být odborník na všechno, takže často kóduje podle specifikace, kterou dostane od lidí, kteří se dané záležitosti věnují. Je pak na nich, aby zajistili podrobné otestování.
Byl bych ale nerad, kdyby vznikl dojem, že programátoři ECU do aut apod. nevědí,co dělají. Například ti, kteří dělají vespod softwaru - blízko hardwaru, by měli zatraceně dobře tu problematiku znát :-) To za ně žádný strojař, ani "regulačník" nevymyslí.
Mimochodem i ti aplikační mají velmi často titul inženýra technické kybernetiky, takže to jen tupé kódování určitě není.
Tam, kde se pohybují "Střelci" to bývá často daleko horší.
Ono to spíš bylo myšleno tak, že mechoši dnes na to moc spoléhají. Někdy to práci urychlí někdy ne. Když mají zkušenosti a znají limity diagnostiky, tak je vše ok. Ale slepě něco měnit, jen protože se zapsala chyba č. blabla je rozhodně špatně. A tenhle postup imho začíná převládat.
Tak ono to zjednodušování teď vládne světem všude...
Například elektronika:
- ještě před dvaceti lety se opravoval s pájkou v ruce
- před deseti se měnily komponenty, a na tišťák se už ani nesáhlo, maximálně nějakej srdcař.
- no a dneska už se to rovnou vyhazuje a nahrazuje
S těma autama to jen dospělo do druhý fáze.
Ja som automechanik, mam vlastny malicky servis a z vlastnej skusenosti mozem povedat ze premiera elektroniky v riadeni auta JE na skodu. Samozrejme niektore problemy sa s tym riesia lahsie ale diagnostikovanie preco auto nereaguje na plynovy pedal ked vsetko vypada byt OK jak podla diagnostiky tak podla multimetra je nadludsky vykon. Ked bola aspon skrtiaca klapka na lanko tak sa otvorila vzdy ked ste stlacili pedal.
Teraz si ECU povie ze sa nevytvoril podtlak nad a pod, alebo netecie benzin, popripade spaliny obsahuju viac ako 4% kyslika (asi fotozynteza). Takze no no no ziadne pridavanie a kedze cidla su naoko OK tak sa mozes aj obesit...
Tady mas k pobaveni 1 priklad ze zivota a jeden dalsi, o kterem nekdo psal na USENETu:
1) Renault Kankoo meho znameho. Kdyz delsi dobu stoji, nejde nastartovat. Procedura k nastartovani je nasledujici:
- Otevrit kastli a odpojit zarovky v reflektorech.
- Nastartovat
- Zapojit zarovky.
Nasledne lze i motor vypnout a behem urciteho casoveho intervalu se da nahodit. Pokud se ten interval pretahne, tak smula, musi se zase odpojit zarovky.
2) Jakesi francouzske auto. Neslo zamknout dalkovym ovladanim. Vzycky se zamklo a ihned zase odemklo. Nikdo si s tim nevedel rady. Kdyz uz nevedeli, co jeste zkontrolovat, tak nakonec vymenili spalenou zarovku ve stropni lampicce, ktera by s tim logicky nemela nijak souviset. Nicmene, svete div se, zacalo to fungovat.
Tak u 15 let stareho auta nastesti nekdo jeste premyslel a samotne brzdeni je hydraulicke. Elektronicke je pouze ABS a bez toho se da zit. I kdyz ted me napada, ze kdyby se ABS zblaznilo tim horsim zpusobem, tak by otevrelo ventily a asi bych fakt nezabrzdil. Holt software, pokrok nezastavis.
ABSko bys mel "pretlacit" (jinak receno, brzdit by to melo i v pripade, ze ABS jede naplno) ... ale u novsich aut si tim teda jistej nejsem. To mas stejny jako elektronickej plyn ... nekam ti nahcije voda ... a zacnou se dit veci. Auto ti klido znicehoz nic zacne akcelerovat .... pripadne prozmenu ti pod nohou zcela zdechne.
Osobne se nejvic tesim na "ride by wire" ... to ti takhle manzelka prestipne kusdrat ... a auto nebude zatacet ;D. Nebo lepe, strci nekam do prihradky palarizer, ten ve vhodny okamzik vysle impuls ... a auto ti to ve 150ti veme pekne pres strechu.
Elektronickej plyn jsem u jednoho auta zazil fakt tragickej. Moje soucasne auto ma nastesti od pedalu ke klapce lanko. Jenze stejne jsem odkazan na pocitac, protoze az podle cidel se pocita davkovani vstriku.
Jedine, co me trochu uklidnuje, ze SW v ECU byva snad programovan a testovan trochu pecliveji nez treba Windows. A ze snad v autech (a zdraqvotnictvi a armade) dovoluje EU stale pajet olovnatou pajkou.
"Ride by wire" mi pripomina "Fly by wire" a to snad bylo poprve v F16. Jenze americke letectvo asi nema problem priplatit si za kvalitu.
Uvedom si predevsim to, jak probiha udrzba letadel (a predevsim skoleni techniku - aspon vetsinou) vs jak jsou "skoleni" automechanici. Realita je takova, ze i v autorizaku ti zkurvej vic nez opravej.
Zcela konkretne: Kolegovi tvrdili, ze galaxy nema vzadu topeni (ma, chcala mu z nej voda). Kamosce dali pisemne, ze jeji yaris nema vzadu central (znicili ho), me u opla odpojili rucku, s tim, ze to bude brzdit na druhy kolo (samo, to nebrzdilo vubec) .... vse autorizovany servisy ...
A ted si predstav, ze se podobny bridilove hrabou v elektronickym rizeni tvyho auta - pravdepodobnost 100% - co myslis, je to bezpecny?
Tak minimalne ve dvou pripadech havarie Airbusu s fly by wire, o kterych vim, tak se jednalo o nedosatecne trenovaneho pilota. Treba ten, co spadl Rusakum, kdyz pilot nechal syna sedet na pilotske zidli a ten tam tumploval rizenim tak, az se vypnul autopilot a letadlo se ponekud zacalo obracet, toho byl klasickou ukazkou. Pilot to nedokazal srovnat a pritom jedine, co mel udelat, bylo na nic nesahat a pocitac by to srovnal sam. Tak to alespon vyslo z nasledujicich simulaci na trenazeru.
Zase tak netrénovaný nebyl, a "pilotování" příbuznými nebo VIP byla (spíš stále je) běžná praxe po desítky let na celém světě.
Problém byl ten že se vypnula jen příčná stabilizace, podélná svítila a pracovala dál, a autopilot to oznámil jen zhasnutím jedné kontrolky. To byla skutečná příčina havárie, proto tam teď montují í pípák!
Ono by tenkrát skutečně stačilo jenom ten čudlík zmáčknout a autopilot by to srovnal sám, jenže to pilot ve chvíli kdy letadlo málem leželo na boku neměl čas zjišťovat, prostě po tom skočil a snažil se to srovnat, přirozená reakce a zvyk z "hydraulických" letadel, která dělají přesně to co se jim poručí. Jenže neseděl ve křesle a jak se tam sápal, tak z toho udělal horskou dráhu. Tomu také pomohla reakce počítače, který na prudké pohyby reaguje dvounásobnou výchylkou kormidel, protože to bere jako stav nouze.
To by se s hydraulikou nestalo, takže tady by se tomu softwaru dala přičíst i čtvrtá hromada mtrvol ;-)
Klasický příklad je ten Hawk co se tenkrát rozbil na leteckém dni v Bratislavě po nepodařeném loopingu. Albatros s hydraulikou by to vybral (i když možná s ohnutým křídlem jako ten Delfín při testech), jenže tady mu počítač nedovolil překročit úhel náběhu povolený pro létání žáků, a zavrtal ho do hlíny. Ale bylo vidět že se ten pilot hodně snažil.
Mercedes, zakoupeny ve swaicu, dovezeny do CR ... motor vzdy po par minutach zdechnul. Zdejsi servis spocital opravu na cca 200kKc (vymena ridici jednotky ...).
Dotycny auto malozil, a dovez zpet do swaicu (=naklady na cestu), kde ho poslali do mistniho autorizaku ... tam prisel manik, 10 minut do toho cumel, pak si dosel pro stipacky a odstip nejaky draty ... voiala ... auto frcelo jak vino. Oprava za +-10Ecek.
Nasledovalo vysvetleni, ze si tam prechodiz majitel delal nejspis nejaky vlastni alarm, a blbe ho zapojil, cimz tam neco zkratoval. V CR by dotycny zaplatil hromadu penez ... a vysledek by byl 0.
Ano, někde ano, jinde ne.
http://domaci.eurozpravy.cz/zdravotnictvi/79139-zdravotni-sestry-se-bouri-drina-sikana-malo-penez/
Nástupní plat po ukončení zdravotní školy se pohybuje mezi 13 až 15 tisíci korunami. Oficiální statistiky sice uvádějí, že zdravotní sestra pobírá ve státních nemocnicích kolem 28 tisíc korun, v privátním sektoru 23 600 korun, ale zapomínají dodat několik zásadních poznámek. Kromě toho, že je to plat průměrný, do výsledných sum se navíc započítávají různé příplatky, víkendové a sváteční směny.
A to se bavíme o průměru!
Navíc makají od nevidím do nevidím, hnusnou práci s lidma co umírají, kterým tečou z ran všelijaké hnusné šťávy, podělávají se, trpí a ty sestry dělají od nevidím do nevidím, nejen přičmoudlíci jsou agresivní, sexuální napadání také není až tak neobvyklé. A ještě tě můžu ujistit, že ten plat 13 tisíc Kč není pro sestru mimo Prahu až tak neobvyklá částka.
Chtěl bych tě vidět, jak bys to za ty prachy dělal.
Zlatá práce programátora!
Jenže politici jsou zvláštní sorta.
Nedávno vědci přišli s hypotézou, že člověk pochází z křížence opice a prasete.
Někdo napsal, že to naši politici vesměs potvrzují, drzý jako opice, ale povahou jsou pořádný svině.
I když typický programátor je líný jako prase a čas si najde jen na různý opičárny XD