@Lael Ophir
Protože si myslím, že jste jedna ta samá osoba. A nebo jste jeho dvojče.
V každém případě ale nikdo nemohl RH donutit
Ano, nemohl, proto se nám nátlakové kampaně tak rozjely a každá větší firma si hýčká své PR oddělení ;-)
Zákazníci - ale i kdokoliv jiný, včetně aktivistů - mají plné právo napsat dopis, demonstrovat nebo pořádat online kampaň.
Ano a my diváci máme plné právo si pak o tom myslet své a taky s tím třeba nesouhlasit, nebo ne?
V čem je tedy podle vás RMS tak spešl, že on může říkat cokoliv, ale sponzoři, zákazníci a aktivisté se k jeho výrokům vyjadřovat nemohou a nesmí?
To přece nikdo neříká. Řeč je o tom, že kus toho tlaku je umělý, mimo nějaké "zákazníci a sponzoři" a to čistě kvůli ideologickým důvodům.
Podle mého názoru prostě souhlasíte s RMS, a proto kritizujete možnost druhé strany
To je tím, že nečtet to, co říkám, ale slepě opakujete mantru o "vůli lidu". Všechny názory RMS ani neznám a nezkoumám, kdyby třeba zítra řekl že končí, tak je mi to úplně jedno. Mě vadí cancel culture a manipulativní omlouvání takových praktik.
31. 3. 2021, 13:30 editováno autorem komentáře