Názor k článku Kouzlo minimalismu potřetí: vývoj her a dem pro slavné ZX Spectrum od Korporátní lopata - Mně jde o to, že se tu všichni...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 2. 2023 16:02

    Korporátní lopata

    Mně jde o to, že se tu všichni tváří jak počítají cykly v každé rutině. A to je prostě blbost.
    Dodnes vychází na Spectrum něco kolem stovky titulů ročně, jestli ne víc a část z nich je napsaná v céčku a každý se může podívat jak to vypadá, když se vezme sdcc nebo z88dk a přihodí se knihovna pro práci s grafikou. A ten výsledek není špatný.
    A pak jsou tu lidi, kteří viděli naposledy hisoft c compiler a vyprávěj tu moudra, jak JEDINĚ assembler.
    A to říkám z pozice někoho, kdo po roce 2000 pár titulů pro ZX vydal (byť nic světoborného) a psal to vždy v čistém assembleru.