Zpracováváš osobní nebo citlivý údaje? Šifrovat musíš.
Žije tvoje stránka z reklamy (> 90% webů, co nemají nákupní košík)? Šifrovat musíš, jinak někdo (klidně ISPík) vymění odkazy na reklamu, máš v jeho síti 0 zobrazení a 0 Kč, i kdyby tam šlo 10% trafficu.
Máš e-shop? Šifrovat musíš, aby se cestou nedostal zákazníkovi do objednávky někdo cizí. A udržovat dva stejný weby, jenom s tím rozdílem, že před vložením první položky do košíku nebude šifrování, a ejjich přepnutí, je zbytečná pakárna.
Máš na webu diskuse s možností soukromých zpráv? Šifrovat musíš, pokud soukromá zpráva má být soukromá.
Máš odbornou poradnu? No tak podle OZ za takovou radu právně ručíš a pokud někdo na web doktora vloží cestou nějakou nesmyslnou radu, má doktor minimálně co vysvětlovat, LE je v tomto případě pojistka skoro zadarmo.
Atd.