Vlákno názorů k článku Lidská blbost... od Martin Horak - Jmena takovychto 'firem' by se mela zverejnovat -...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 6. 1999 8:27

    Martin Horak (neregistrovaný)

    Jmena takovychto 'firem' by se mela zverejnovat - at
    kazdy vi, na koho si ma davat pozor. Meli bychom si
    tim trochu vychovavat ty, kterym platime sve penize.

  • 1. 6. 1999 8:39

    Petr Bulin (neregistrovaný)

    No comment :)
    Delam grafika v jednech nejmenovanych novinach a s timhle se setkavam v podstate kazdej den....:)

  • 23. 3. 2012 20:10

    kuree (neregistrovaný)

    a pak, že lidé nad 45let jsou k ničemu. Nezáleží na věku, ale na prosté triviální inteligenci. Já neseženu práci, protože jsem stará, ale toto bych fakt "nezvládla". Protože se ráda učím, mám ráda lidi a těší mně, když se věci dají vyřešit rychle k oboustranné spokojenosti.Jsem jen středně vzdělaná 2x a těší mně když mi třeba i zákazník doporučí něco nového.

  • 4. 6. 1999 1:47

    Ludek Marek (neregistrovaný)

    Po bitve je kazdy kralem, i ja ted budu trochu kralem.
    1) Kdykoliv s nekym hovorite po telefonu, volajici by se mel predstavit. I kdyz jste mu prepojeni. Je to slusnost a pozdeji na dotaz 'Kdo vam tohle rekl/slibil' muzete odpovedet konkretni jmeno.
    2) Nesrovnalosti si vzdy nechte vysvetlit. To jest po chvatnem prijezdu se zeptat, proc jste meli prijet do 10:00 a kdo je ten clovek, ktery vam to po 10:00 uz nemuze nahrat. Proc kdyz jste do 10:00 prijeli, vam neni slibena sluzba splnena. Proc slecna nemuze s tistenim cehosi pockat a nakopirovat vam data.
    3) Kdyz Vam reknou, ze se to nevejde na disketu/do mailu, zeptejte se jak je to velke.
    4) Kdyz mluvite se sekretarkou (a jim funkcne odpovidajicim), nespolehejte, ze vam rozumi. Zvlaste kdyz jste odbornik. (na Invexu jsem kdysi na dotaz 'Jak velkou to ma cache' dostal odpoved 'tri a pulku')
    5) Nenechte sebou zametat. Zakaznik je pan a pokud vam to zamestnanci sami nedaji najevo, dejte to najevo vy jim. Nenechte si vysvetlovat, ze to a to jeste neni hotove, protoze ... neco co se tyka vnitrnich problemu firmy (jako ze pan reditel tu ted neni) ... Do toho vam nic neni. Jste zakaznik a prodejce vam neco slibil. Pokud neni schopen svuj slib splnit, jdete jinam (a reknete, ze jdete jinam, protoze jste nespokojen s tim a tim).
    6) Nevysmivejte se nikomu. To, ze nemaji pocitace v siti, je jejich problem. To, ze maji stare auto, je pochopitelne, mozna maji mizke zisky a na nove nemaji. Atd.

    Kdyz to tak shrnu, dalo by se to rici takto: 'Nikoho neponizujte, tedy ani sebe'.

  • 8. 10. 1999 8:29

    Radek (neregistrovaný)

    Lidska blbost nezna mezi. Ale kdyz se vas zepta spravce site ( a serveru ISP ) na NT, kdyz si nainstaluje debiana, tak jestli pak muze udelat UPG na treba FreeBSD, S.u.S.E. ... On to myslel tak, ze otevre nejake okno, pusti setup a ono se to nejak udela. Mel asi takovou predstavu, jako ze je to podobne, kdyz ma office97 a do toho je preplacne off2000. Je to celkem velka fabrika a usek kde tyhlety zverstva provozuje je vypocetni stredisko. Takze uz jsem si zvykl nicemu se nedivit a at sem napise kdokoli cokoli, verim vsemu.

  • 10. 12. 1999 11:14

    Beren (neregistrovaný)

    Tak tohle mi připomíná jednu scénu ze slavného filmu Jeana Effela. 'Ďábel hovoří s Pánem Bohem : ' Máte rozum dát člověkovi rozum ?'
    No takhle to dopadá !!! :o)))