WSFU je prakticky nepoužívané, protože naprostá většina uživatelů dá přednost buď přímo nějakému Unixu, nebo Linuxu.
Množství verzí má s pokrytím API sakra hodně společného, protože API je sice zpětně kompatibilní, ale to znamená pouze a jedině to, že program může použít tytéž datové konstrukce a volání jako u předešlých verzích Windows. Ovšem problém je v tom, že API je pouze komunikační rozhraní, tedy deklarace volání funkcí a datových struktur. Samo o sobě je absolutně k ničemu, musí být implementované, a právě implementace API určuje výsledné chování a celkovou kompatibilitu aplikace s různými verzemi OS. A právě implementace se verze od verzi liší (v některých případech až diametrálně).
Další věcí je to, že knihovny ve Vámi odkazovaném linku nejsou jen čistě API WIndows (Win32 API). Např. DirectX, které jsou do seznamu zahrnuty, minimálně do verze 10, byl samostatný produkt se svým vlastním API.
Windows aplikace nutně potřebuje Win32 API. bez něj neotevře ani to pitomé okno. Tedy hlavně kernel32.dll, advapi32.dll a gdi32.dll (nemluvím o původním 16-bitovém API Windows). Všechny jsou už z 90% hotové (implementované) a to pro všechny podporované verze.
Sečteno, podtrženo: 52% z celkově vytyčeného rozsahu je sakra dobrý výsledek. A můžete flusat své jedy jak jen chcete.
No pokud máte dojem, že na Wine, běží korektně pouze aplikace typu notepad, tak vás lituji, protože ukazujete, že s ním moc praktických zkušeností nemáte. Tak např. Zaklínač, TES IV, Need for Speed (a - nejen - u mě jedou naprosto bez problémů...)jsou aplikace typu notepad? Aha, tak to jsem fakt netušil... :-D
obavám se, že nemáte naprosto potuchy ani o tom jak Wine funguje v praxi, natož aby jste viděl nějaké problémy a překážky s nimiž se musejí potýkat vývojáři Wine. A nebo záměrně lžete.