No, v demu šlo víceméně všechno, jak jsem si já představoval. Akorát v poslední obrazovce jsem přesně nepoznal, která poloha je z 3D perspektivy ta správná, a když mi moje řešení nezafungovalo, trochu jsme zazmatkoval. Samozřejmě jsem měl nápad správný, ale bylo to o díru vedle.
Ale i kdyby plná hra pokračovala poněkud úchylnou formou, jako bylo občas v Samorostech (všechno na všechno), tak na druhou stranu na rozdíl od her, kde se dalo pobíhat mezi desítkami obrazovek, vlastnit deset předmětů a některé předměty šlo získat například jediným správným dialogem (z desítek možností) u jediné z desítek dostupných postav, je to zde relativně dost přímočaré. Vždy je velmi omezený počet „aktivních“ míst plus malý počet předmětů, což dává ne tolik kombinací a zároveň víte, že lokaci musíte vyřešit na v rámci té obrazovky, takže dohrát to IMHO musí po chvíli každý.