A na to jsi přišel jak ? Momentálně (no vzhledem k tomu, že už to tu prosáklo, tak to snad mohu zveřejnit), chystá vstup na náš trh a český obsah aktivně vyhledává (oslovuje majitele práv).
Nechci nikomu brát jeho enthusiasmus pro nový projekt, ale z pozice nakladatele bych to viděl trochu jinak: běžný spotřebitel vleze na mediálně nejznámější knihkupectví, které má propracovaný a funkční systém (a tím nemyslím jen technickou realizaci objednávky, ale zejména ostatní marketingové nástroje, které nenásilnou formou doporučují další zboží), ověřenou spolehlivost (zejména platební brány) atd. I když tam konkrétní titul nebude většinou si vybere něco z doporučené nabídky.
Těch pár fajnšmekrů, co budou hledat konkrétní knihu a vlezou kvůli ní na neznámé knihkupectví Nějakého Lojzy z Horní Dolní a svěří mu údaje o své kreditce, ti nikoho neuživí