Těch bizarních situací to přináší mnoho. Včera jsem četl zápisek od člověka, který dělá v marketingovém oddělení nějaké větší firmy. Na reklamu na Twitteru mají rozpočet cca 8 milionů dolarů ročně. Najednou s nimi přestal kdokoliv komunikovat, protože všichni zaměstnanci Twitteru, kteří je měli na starosti, byli vyhození, nebo odešli. Zákazník s 8 miliony dolarů nestál Twitteru ani za email, aby jim vysvětlil, co se děje. Asi už tam nezůstal nikdo, kdo by ten email napsal.
Pak se nemohli přihlásit do administrace kampaní, protože přestalo fungovat dvoufaktorové ověřování. Když se tam konečně přihlásili, zjistili, že jim někdo pustil kampaně a oni utrácejí peníze, aniž by chtěli. Třešínka na dortu bylo, že to rozhraní bylo najednou tak zabugované, že ty kampaně nešly vypnout. Tohle jednou někdo sepíše a bude z toho výborný sitcom. :)