Nemam rad vojensky hovadiny. Valka uz to parkrat byla, idioti se zelenym mozkem nam sedi ve vlade, navic kill je az posledni moznost. Nejsem ultrapacifista ale sotva vidim naky cedo s militaryhovadinou mam chut ho rozdupat. To si spis zaparim Doom 3(pekna slideshow) nez tohle. Kazdymu se holt libi neco jinyho ale nazor je nazor;)
Hmm, v Doom 3 hrajes jako marinak (tzn. podle tvyho hodnotovyho zebricku jako ultra zelenej mozek). Mas pravdu, ze kazdymu se libi neco jinyho. Ja znam zase par lidi, ktery by rozdupali nejradsi cedecka s DOOM 3, protoze je to po nekolika urovnich stereotypni nuda a pro nektery je to dokonce uchylna satanisticka blbost, plna krve a vyhrezlych vnitrnosti. Je to v soucasnosti sice technologicka spicka, ale to samo o sobe hratelnost nespasi.
Jinak valka a zabijeni jsou prirozenou vlastnosti lidi od usvitu civilizaci. Ma to totiz souvislost s nasim puvodem v prirode, kde mimo jine plati zakon silnejsiho. Bohuzel tzv. inteligence nam umoznila i vzajemne zabijeni nejenom kvuli potrave a rozmnozovani, ale i kvuli nabozenskym, rasovym a politickym ideologiim. Paradoxne nam muze pomoci vice inteligence - pokud by se co nejvic lidi vzdelalo a dokazalo poucit z vlastnich dejin. Tot muj nazor ;-)
proč jsou všichni kladní hrdinové ve hrách s tematikou 2. světové příslušníky americké armády, když její podíl na vítězství v Evropě není ani třetinový, a odkdy patří panzerschreck do _běžné_ výzbroje nacistů?
jak naznačuje autor, smysl pro realitu pláče zamčený někde v komoře, zatímco tupý americký pařan si mastí své ego světospasitele :-(
Co třeba Call of Duty - tam kromě američanů hrajete i za britské SAS a sovětskou Rudou Armádu. Dokonce bych se odvážil tvrdit, že ty ruské jsou nejpovedenější.
A k MOHAA existuje datadisk s názvem Spearhead, kde jako britský důstojník bojujete proti nacistům například i během bitvy o Moskvu - tedy na sovětské straně.
> Je to proto, ze hrajete (pripadne nehrajete,
> pouze komentujete) americke hry. V ruskych bude
> situace IMHO jina.
ovšem poslední ruská hra, kterou jsem v našich luzích a hájích zaznamenal, se jmenuje Tetris ... pokud to nezaviňuje pouze má slabá paměť, pak se nabízí velmi zajímavá otázka, proč tomu tak je?
> K podilu jednotlivych spojencu na vitezstvi se
> nebudu vyjadrovat.
ale zrovna toto téma by mě docela zajímalo :-)
kavol na email cz
p.s. podotýkám, že můj žblept se týkal pouze armády a pouze evropského bojiště
netvrdím, že poslední hra z Ruska je Tetris, tvrdím, že poslední, co jsem zaznamenal je Tetris - byl snad Sturmovik někdy recenzován na rootu? dle vyhledávače ne ... a i jinde, všude se mluví jen o krvavých řežbách made in USA (nebo ne možná úplně všude, ale působí to tak na mě, jakožto na člověka pařícího jen příležitostně a tento seriál poctivě sledujícího spíš ze zájmu o možnosti v nasazení Linuxu pro BFU)
... proč to tak je?
Nevim jestli jste mel moznost tu hru hrat, ale pokud ano tak byste si zcela jiste vsiml, ze v prubehu kampane budete bojovat i v sovetskych a britskych sluzbach. Doporucuji vyzkouset. Jinak obecne ta poznamka o americanech obecne plati ale ne zrovna v tomhle pripade.
Nevi nekdo jestli pod linuxem funguji i datadisky Spearhead a Breakthrough?
> Nevim jestli jste mel moznost tu hru hrat,
bohužel neměl
> ale pokud ano tak byste si zcela jiste vsiml,
> ze v prubehu kampane budete bojovat i
> v sovetskych a britskych sluzbach.
čerpám čistě z recenze; pokud správně chápu, co říkáte, tak potom ta recenze je napsána silně zavádějícím způsobem ...
- na začátku se dozvím, že postava hráče je Mick Powel
=> anglicky znějící jméno
- že bojuji s americkými zbraněmi
=> Mick Powel je tedy zřejmě americký voják
- pak dlouho nic ...
- nakonec že "postava" je typický superhrdina
=> všechny mise plní jediná postava
z toho všeho => hra je o tom, jak americký superhrdina vyhraje válku ...
Instalaci je samozrejme mozne spustit jako uzivatel - ale nevim proc to delat, chci prece, aby to bylo dostupne vsem v systemu. Ze je instalator graficky - to se shodem ze to neni to prave orechove, na druhou stranu diky vubec za to. Mozna to textove jde, zkuste mohaa*.run --help. Ale nezkousel jsem.