Dobrý den,
za 14 let spolupráce s mnoha aprobovanými vyučujícími zmíněné školy (mnozí již ve škole bohužel nepracují) vím, že snaha motivace méně nadaných studentů je opravdu vysoká. Mnozí vyučující (nebavme se nyní o neaprobovaných = nedostudovaných studentech, které pan ředitel zaměstnává) mají profesi učitele jako životní volbu a opravdu se hodně studentům věnují a snaží se, aby podpora studentů byla hodně vyvážená.
Tím rozhodně neříkám, že mladí a perspektivní absolventi nebo dokonce studenti neuměli své vrstevníky motivovat. Jak zde v diskusi správně padlo, jsou studentům mnohem blíže ... ať už věkově, tak myšlením.
Jinak k té celkové úspěšnosti - je to hodně vytrženo z kontextu. Je třeba se zamyslet, podle čeho je ta úspěšnost hodnocena. Podle toho, kolik studentů udělá nebo neudělá maturitu? Podle toho, kdo se dostane na vysokou školu? Nebo spíše kdo ji reálně dostuduje?
Když jsem tu školu vystudoval já, z naší třídy šlo na konkrétní vysokou školu asi 8 lidí, ale reálně jsme ji dokončili 3 (dá-li se udělení titulu tak brát).
Tohle se z mého pohledu hodně špatně posuzuje.
Určitě studenti této školy úspěšní jsou, o tom není pochyb. Ale určitě to není 100%.
H.