Zatím se tohle nikomu moc nepodařilo. Dobrovolné příspěvky fungují špatně. Nakonec se přispěvatel může cítit trochu i jako osel, že on platí a ostatní na to pečou. Koncept drobné pravidelné platby se zase příčí spoustě lidí - ostatně, proč by pak raději nepoužívali zadarmo Safari, Chrome, (Edge). Ve sponzory Mozilla moc doufat nemůže. Kříží se se zájmy jak Applu, tak Microsoftu, tak Googlu. Finance měli v době, kdy sloužili jako nástroj pro sesazení Microsoftu z trůnu.
Technologicky taky nemají moc co nabídnout. Nejsou (už dávno) leadery technologií. Uživatel nic moc navíc nezíská. Korporace jsou nešťastné z toho, že ani FF, ani TB se nedají (nedaly) pořádně ovládat přes GPO. Thunderbird je zajímavý maximálně tak pro IMAP, protože pro Exchange nenahradí Outlook a pro Gmail nenahradí prohlížeč. Fundamentální problémy předurčují IMAP spíš k zániku, takže zaniká i poslední deviza.
Mohou prodávat reklamu, ale jakmile ji začnou cílit, stane se z nich prohlížeč na úrovni Opery.