Uppercase je to, protoze to bylo delano na systemu, co ma
pouze uppercase pismena.
Do mplayeru jsem to posilal rozrezany na kousky a
s lowercase pismenama.
Oprava useknuteho konce audio souboru je v souboru mplayer.c,
- if(d_audio->eof) eof = PT_NEXT_ENTRY;
+ if(d_audio->eof) {
+ if (!audio_out->get_delay()) eof = PT_NEXT_ENTRY;
+ else usec_sleep(100000);
+ }
plus jeste v ao_oss.c: (to zpusobovalo, ze to male soubory
ani nezacalo prehravat)
static int play(void* data,int len,int flags){
- len/=ao_data.outburst;
- len=write(audio_fd,data,len*ao_data.outburst);
+ /*len/=ao_data.outburst;
+ len=write(audio_fd,data,len*ao_data.outburst);*/
+ len=write(audio_fd,data,len);
return len;
}
... a dale je v nem jeste oprava spatne A/V synchronizace,
pokud uz skoncilo dekodovani audia a hraje se pouze
z bufferu. (ktera je ovsem prorostla do dalsi zmeny ---
uvolneni CPU pri prepnuti na jinou konzoli) --- Na to mam
jeste puvodni patch, ktery jsem jim tam posilal --- vypada
takhle:
time_frame+=frame_time; // for nosound
// check for frame-drop:
current_module="check_framedrop";
- if(sh_audio && !d_audio->eof){
+ if(sh_audio && (!d_audio->eof || audio_out->get_delay())){
float delay=playback_speed*audio_out->get_delay();
float d=delay-sh_audio->delay;
// we should avoid dropping to many frames in sequence unless we