Takové zbytečné práce, a přitom stačilo udělat jeden banner a napsat tam těch pár marketingových hesel. Nechápu, jak někdo může mít radost dělat takovouto práci, tím myslím schovávat reklamu do jakéhosi pseudočlánku.
Jinak já za sebe mohu říci, že UPC už nikdy více. Ono vůbec je neštěstí mít klíčovou infrastrukturu v rukou cizáků, to může dovolit jenom nemyslící stádo, ale to je už příliš velká odbočka, zase někdy jindy...
Článek je součástí seriálu Na návštěvě, který děláme už velmi dlouho. Uvést název firmy je samozřejmě na místě, nebudeme se čtenáři hrát na schovávanou a ze strachu psát, jak jsme na nejmenovaném místě mluvili s nejmenovaným pánem o nejmenovaných věcech.
A baví mě to moc, i když je s tím spousta práce. Díky za optání.
Komu tykáš, ty pako pošahaný? A kde bereš jistotu ty, že informace prezentovaná je přesně podle skutečnosti?
operator ma zadarmo reklamu, root.cz ma zaujimavu temu na clanok
A není to přesně to, co psal ten jouda úplně nahoře? Tj. reklamní článek? Tak o co ti xakru jde?
Dúfam si tých kokotov nebudete všímať, popravde vy aj s pár ďalšími ľudmi ktorý tvoria na rootu obsah ste práve tý u ktorých by povedal že ste jedna z mála kvalít, a to vidieť že to nerobíte pre peniaze, a samozrejme to nieje reklama. Čo by to asi za reklamu bolo keby ste spravili naraz reklamu na nejakú spoločnosť a pak na konkurenciu tejto spoločnosti. To nedáva logiku. To len tých pár idiotov si tu riešia komplexy.... už aby autor článkov nemohol ani na rootu napísať ani článok "Vyšiel Linux neco" lebo je to reklama,... v podstate mi to pripomína aféru s alzou kedy v reklame povedali "hej" a vraj spravili reklamu konkurencii (na svlonesku máme aj hey.sk) no jako vážne, to už aby tu autor článkov nemohol napsať nič.... proste blbosť. Neriešte takýchto ľudí čo Vám to tvrdia. Myslím že odvádzate dobrú prácu...
Inak tento seriál na návšteve je jeden z najzaujímavejších čo čtu.
Doporučuji přejít na Eurozprávy nebo Parlamentní listy, tam je to mnohem víc orientované na depresívní předdůchodce rvoucí si šedivé vlasy nad titulky obsahující: Lidstvo nezvládá ani tuto běžnou věc!
Média šílí, experti varují, třetí světová válka je nevyhnutelná tvrdí politololog, Češi přepisují dějiny, Češi jsou vytočení, další katastrofa, vědci se podívali na kloub, Češi zuří, Kritická situace v Česku: V ekonomice dojde k obrovským škodám!, Požár štěpky na Liberecku! Expert udeřil.
Celý svět skončí katastrofou! A cizáky to začalo.
Vzdyt v tom clanku je to popsany jak se to dela. UPC si najme firmu, ktera jim postavi a provozuje spoj, s SLA. Jestli ho postavi na 2.4, 5 nebo na bavlne je UPC u zadele. V praxi to vypada pak tak, ze jako zakaznik kdyz mate problem, dostanete nejakou smesnou slevu z ceny internetu. Spokojenost nade vse.
No dobrá. Nechal jsem se příliš unést svými zkušenostmi s UPC. Ostatně jak koukám, tak ta věta o nepoužívání WiFi není citace. Takže, když si vypnu paměť a zapnu mód "čekej od každého jen to dobré" pak pán z UPC a/nebo autor zápisku, _zřejmě_ myslel, že se WiFi nepoužívá pro klienty. Oč jednoduší by bylo napsat to jasně, že?
Filipe, vy teoretiku, zakaznikovi dodame to nejlepsi a spravovat to budeme pres zarusene 2,4 pasmo? Ve ktere firme by to tak delali? Priorita je vzdy manazment site, pak cokoliv zakaznickeho. Ty pojitka nemusi byt jejich, muzou byt opravdu pro manazment, nebo zakaznicke. Nevime.
Od kdy je Nanobridge M5 pro pásmo 2,4 GHz? Pro síť je snad podstatné, zda její parametry odpovídají požadavkům na přenos. Pokud mi pro monitoring nějakého teploměru stačí 1 Mbit/s a dokážu to i tím zarušeným 2,4 GHz pásmem v pohodě přenést, nepotřebuju tam instalovat pojítko za desítky tisíc nebo dokonce platit licencované pásmo.
Ano, nevíme, tak proč hned předpokládat to nejhorší a obviňovat někoho ze lži.
Prave proto ze vime, a mame zkusenosti. UPC klidne slibuje pripojeni tam, kde zadny nema, a naopak tvrdi, ze ho nemuze poskytnout tam, kde ze zdi couhaj jejich draty.. A to neni jedina zkusenost, to sem osobne zazil nejmin 10x.
Pripadne o nefunkcni lince sklidem tvrdej ze funguje ... protoze (interni informace) jednou za 10 minut jeden paket projde => pro jejich system je zcela funkcni. Na jejich "hotline" (specielne pro korporatni zakazniky) nikdo nevi co je to ping (pouzit vyraz latence, pripadne jeji rozptyl sem se radsi neodvazil).
:-) to máte pravdu. Z vlastní zkušenosti ale můžu potvrdit, že na 2,4 nebo 5GHz se opravdu nepřipojuje. Tento spoj sloužil jen jako test stability a propustnosti. Jelikož má UPC nejsilnější pokrytí primárně ve větších městech je logické, že tyto frekvence jsou silně zarušené a tím pádem pro B2B nevyužitelné.
Jenze u UPC budes mit stejny vypadky i na ty "optice", protoze ta bude realne koncit nekde za bukem, a odtam to pofrci pres tu wifi.
Dam ti priklad, Usti, pri bource nekde kolem Chebu prestava fungovat jejich TV.... (a jinak tak ruzne prubezne a neustale dropuje). Na kusdrat za oknem ses na tom o hodne lip.
Pozor. UPC ma jeste na nekterych mistech resenou distribuci TV na mistni headend pres satelit (klasicke DVB-S2, akorat hi-end komponenty). Zejmena u koupenych mistnich kabelovek typu KabelPlus (velmi zanedbana infrastruktura) nemela jeste pred par lety ani nasazeno DVB-C a zakaznik mohl mit jen analog TV.
Pokud je satelitni parabola spatne nasmerovana, neni rozmerova rezerva reflektoru na spatne pocasi a nebo je konstrukce upevneni spatne dimenzovana na poryvy vetru. Presne to muze zpusobit vypadky. V nasem kraji mame casto hodne vitr a drsnejsi pocasi. Takze pokud to montoval treba technik z udoli velke reky v cesku, tak operna konstrukce neudrzi ani technika natoz rezerva prumeru reflektoru na husty dest nebot chybi mistni zkusenosti...
Vypada to ze UPC to jaksi nezajima. Jinak by jim totiz kolisani signalu a chybovost vyskocila v monitoringu a nekoho by to zajimalo...
... pokracovani kvuli mentalne postizene kontrole spatnych slov
UPC koupila pater skrz celou republiku od S. webpark, takze ten RR spoj je pouze na distribuci TV signalu nedava smysl. Bud tam ma primo optiku a distribuci ma optikou a nebo ji tam nema nebo nechce ukusovat kapacitu a ma distribuci resenou pres satelit. Je to velmi levne reseni ktere se pouziva i na vysilacich, pripadne alespon v roli zalozni distribuce.
Navic UPC ma sama pronajmute transpondery na druzicich a sama si rezi podmineny pristup takze proc by toho nevyuzila...
Také se připojuji s poděkováním. UPC máme na dvou firemních pobočkách, jejich zákaznický servis je pro klienty peklo na zemi (dle slov jejich pracovníků zcela záměrně vytvářené vedením firmy, např. nesmí dávat přímý mail na sebe a všechny odpovědi musí jít přes centrální mailovku, kde mají deklarovanou reakci 2 dny), ale technicky (cena/výkon) si nemůžeme stěžovat.
Nic ve zlym, ale davat u supportu kontakty na jednotlive lidi je peklo na zemi. Krom toho, ze ten clovek muze kdykoliv odejit/byt odejden tak obcas maji dovolenou, jsou nemocni atd a SLA na jednoho random cloveka nemate jak garantovat. Tudiz se v naproste vetsine support organizaci pouziva 1 adresa pro komunikaci. Ty 2 dny jsou SLA jakou si platite, za prislusny balik penez Vam klidne budou garantovat 4h response time, nebo klidne i resolution time pokud chcete utracet hodne penez. Vetsina zakazniku vubec netusi co znamena garantovat jakykoliv cas, maji naivni predstavu ze tam proste nekdo vzdy sedi pro reseni zrovna jejich problemu.
Jsou i jiné situace. Každý měsíc přijde faktura mailem, zaplatíš. Jednoho rána net nejede. Zjišťuješ proč a dozvíš se, žes před 3 měsíci jednu fakturu nezaplatil (mail nedorazil), což UPC zjistilo až nyní a típlo net. Že od té doby byly další dvě měsíční zaplacené a tedy zřejmě stačilo upozornit, to nikoho nezajímá.
Okamžitě fakturu platíš a posíláš doklad o převodu do UPC. Máš na telefonu přímo paní účetní v UPC (dostat se na ni nebylo jednoduché), která říká, že jakmile se k ní doklad o zaplacení dostane (nebo to uvidí na účtu), dá pokyn k odblokování. Chceš tedy přímý kontakt, aby se k ní doklad o zaplacení mohl dostat co nejrychleji. Nejde to, dle jejích slov žádný přímý kontakt dát nesmí. Čekáš tedy dva dny, než zpracují mail zaslaný na sberna_schranka@upc.cz (už si přesně nepamatuji), poté další den, než zpracují nyní již zřejmě výpis z banky, prachy tam měli pravděpodobně ještě tentýž den.
Nevidím žádný přínos takto nastaveného procesu, kromě zbytečného naštvání zákazníka.
Každý měsíc přijde faktura mailem, zaplatíš. Jednoho rána net nejede. Zjišťuješ proč a dozvíš se, žes před 3 měsíci jednu fakturu nezaplatil (mail nedorazil), což UPC zjistilo až nyní a típlo net. Že od té doby byly další dvě měsíční zaplacené a tedy zřejmě stačilo upozornit, to nikoho nezajímá.
No, přinejmenším to zajímá ČTÚ, neboť takhle dle § 65 odst. 2 ZEK nelze postupovat.
Nezaplatil-li účastník ve lhůtě splatnosti uvedené na vyúčtování ceny za poskytnuté služby, podnikatel uvedený v odstavci 1 jej prokazatelně upozorní a stanoví náhradní lhůtu plnění ne kratší než 1 týden ode dne dodání upozornění. Po marném uplynutí náhradní lhůty může podnikatel účastníku omezit poskytování dotčené samostatně účtované služby zamezením aktivního přístupu ke službě, s výjimkou uskutečňování volání na čísla tísňového volání. Cena za prokazatelné upozornění musí být nákladově orientovaná.
Dokonce jsem teď od naší účetní zjistil, že jsme tehdy zaplatili fakturu včas, ale do variabilního symbolu jsme místo čísla smlouvy uvedli č. jejich faktury a UPC tak platbu nenapárovalo na naši smlouvu... Takže jsme té paní jenom chtěli poslat doklad, že jejich faktura byla zaplacena a to včas. Nešlo to, rozkaz zněl jasně...
Trvalo tři dny, než si to dohledali nebo zpracovali náš mail s potvrzením...
To se stava v kazdem korporatu. Nekdy v podniku sedela ucetni, ktera si sparovala platbu dle uctu, castky, VS nebo cehokoliv jineho, dnes je vse super profi automatizovane a ucetni do toho muze rict diky procesum prd. Jinak se to resi az v pripade pruseru, reklamace, stiznosti a i tam jsou zase obvykle procesy. Treba takovy t-mobile to dovedl do absolutni dokonalosti a nekdy pomuze jenom zapojit media aby se nekdo interne zacal o neco zajimat.
Motas dve veci dohromady. Jedna z nich je proces ktery ma zajistit zastupnost a dokumentovatelnost zkrz cely tym podpory. Takze to nebude na jednotlivcich Na tom neni nic spatneho. Duvody zminil jiz kolega prede mnou. I 1 clovek na ktereho teoreticky dostanes kontakt musi pres den zajistit tolik telefonatu, ze uz druhy den si neni bez radne dokumentace schopen na ten pripad vzpomenout. Jsi jeden ze 50ti nebo ze 100ky s podobnym problemem. Tech informaci je pres den velmi mnoho a mozek to hned vypusti. Nehlede na to ze druhy den mu muze smena zacit az ve 14h a ty na nej budes pul dne cekat?
Druha vec je spatne nastaveny proces odbaveni odblokaci a plateb. Zde by se dalo mnoho udelat v zakaznickem rozhrani nebo okamzite platby kartou.
Treti vec je to tvoje "pravdepodobne tentyz den". Pokud to nebyla "expres transakce" a nebyla banka odesilatele a prijemce stejna, tak banka prijimajici to ma pres clearing CNB a to muze trvat i 24hodin+ty ceske vyjimky jako vikendy nebo svatky. Ciste teoreticky by mohli brat v potaz zauctovani na clearingu a cislo transakce - na tom uz se da stavet duvera - zde souhlasim s procesni dirou.
Na druhou stranu... problemy tohoto typu se stavaji - i u dodavek energii. Je nutne s tim pocitat a zajistit si nahradni reseni pokud jde o tyto situace. I kdyby mel kuryr s papirama jezdit. Pokud se to nevyplati tak to neni dulezite.
Doporucuji staz v nejake velke firmy ktera musi zajistovat SLA na nejake sluzby. Je jasne ze netusis "ktera bije".
Jenže já jsem nemluvil o někom v callcentru (tam se samozřejmě točí dokola), ale přímo o dámu v účetním oddělení (dostat se na ní trvalo dost dlouho), která velice přesně věděla, co s tím dál. Její slova byla "až se ke mně potvrzení dostane, zadám to". Jenže jaksi nebylo, jak jí je obratem dodat.
Tady vůbec nešlo o SLA ani o callcentrum.
A jste si jistý, že to nebyl zase jen operátor, který si hlídal doručení dokladu? Co se podívat řádně na další fatury, kde je vidět, že předchozí nebyla uhrazena? To, že při zadání špatného VS se platba nespáruje, je vcelku logické. A UPC pozastavuje služby až při neuhrazené částce za dvě období.
Protoze jako malemu ISP ti treba nevede okolo v polich jina optika/PoP kde se napojis, nebo mas daleko jine PoPy, nebo protoze jako VO dostanes od UPC lepsi cenu. Nebo ze ho pouzivas jako zalozni spoj Ale tady jsem dost ujel:) UPC moc levna neni.
Docela s cenami pro male ISP zamaval CETIN. Uz jen ze optika mu vede do kazde vesnice co ma RSUcko.
A pro bezneho domaciho kliose? Protoze krom nekolika FTTH poskytovatelu s malinkatou siti ti nikdo takovou konektivitu v takovem meritku domu neposkytne.
Tak zrovna s kvalitou služeb UPC nemám problém ani jako domácí zákazník.
Spíš mi vadí věčné handrkování o cenu a někdy značně nelogické. Používám službu, platím, nemám problém. Oni mi napíšou, že mi zrychlují download a zdražují o cca 5%. Já jim odepíšu, že tohle zrychlení na straně downloadu mě nezajímá, se zdražením nesouhlasím a naopak že mě obtěžuje tahle komunikace a když už mě k tomu přinutili, tak chci slevu. Oni mi zrychlí download a dají slevu 15%. To si fakt pomohli. Nechápu jejich logiku. Tohle nebyla první podobná zkušenost.
Oni mi napíšou, že mi zrychlují download
Toto zrychleni jsem zazil nekolikrat. Zajimave bylo, ze realna rychlosti zustala vzdy stejna, at jsem mel tarif 40 Mb/s nebo 300 Mb/s.
A dost me pobavila hlaska:
Koaxiální kabel je z principu použité technologie vždy asymetrický, neumíme na něm nabídnout dostatečné kapacity a hlavně servisovatelnost.
Kdyz jsem od UPC s velkou paradou odchazel, tak se me nejaky arogantni typek ptal, kde mi udelaji lepsi (nez jejich retencni) nabidku? Tak jsem mu vysvetlil, ze od mistniho providera dostanu za polovic garantovanych 100 Mb/s a hlavne symetrickych! Pak mi typek zacal blabolit, ze u nich mam prece 300Mb/s (a to je prece vic!) a ze je to taky garantovane a ze je to symetricke. A ze jestli mi to jede pomaleji, tak mam urcite pokazeny modem a mel jsem to resit s technikem... To byla opravdu posledni kapka a dikybohu ma posledni komunikace s UPC.
Jeste lepsi sou zazitky s vracenim (10 let staryho) modemu (odnes si ho jejich technik) a jejich vyhruzky soudama a pozadovani uhrad 5k+ ... skoda ze na ten soud nedoslo, tesil sem se, jak budou obhajovat to, ze 10let starej HW (za kterej si navic uctovali "sevisni poplatek" 50Kc/mes), kterej stejne obratem skonci v popelnici, ma hodnotu 5k.
Jo, na tom jsme stejně. Taky měsíc po odevzdání modemu výhružky...
A ani na třetí pokus nebyli štond pochopit, že končíme. Stěhovali jsme se a nevedly tam jejich dráty. Stejně zavolali počtvrtý, jestli nechceme zůstat! No pro jejich mravence v rozvaděči, co se bavili zastavováním TV programu v nejlepším, asi tak zrušíme stěhování... No a tak jsou na blacklistu společně s O2 a pár dalšíma podobnýma.
Twl. lidi, já jsem snad jediný v republice, kdo s UPC nejen že neměl problém, ale dokonce byl spokojený. Kdysi dávno, když kromě TV začli v UL nabízet i internet, letěl jsem osobně do tehndejšího Tesca ke stánku a objednal si net. Měl jsem 50 Kč slevu, takže tehdy to dělalo tuším 256 Kč/měs. na rok. Fajn, týpek zavedl, vše fungovalo, uběhl rok a sleva pokračovala dál. Celých 5 let, ačkoli podle smlouvy už jsem měl platit jako ostatní. Když jsem se stěhoval do lokality, kde UPC nemělo pokrytí, odhláslil jsem se. Paní volala, proč se odhlašuji, já jí vysvětlil situaci, ona si dle adresy ověřila, že opravdu tam nenabízí služby. Upozornila mě, abych nezapomněl odeslat modem, dali jsem si pac a pusu a konec. 7 let po odeslání a story o tom, jak mi někdo vyhrožuje, že jsem někomu něco neodeslal, jsem nezažil. Jak říkám, normální služby, normální přístup, normální konec. Asi jsem fakt jediný v republice.
2Kentus: Znam desitky lidi, ktery jen proto aby jim zustala stejna cena davaj kazdej rok vypoved smlouvy ...
A co se tyce fungovani, jo, dokud to funguje, tak je to jakoz takoz ... ale jakmile se neco podela, tak budes bez netu klidne i par mesicu (taky znam osobne) a neudelas s tim nic.
Jak to je v takovem panelaku s elektrikou?
Na fotkach jsou videt jen nejake UPS.
Je tam nekde i diesel, nebo to ty UPS utahnou dostatecne dlouho?
Nebo se predpoklada, ze kdyz bude bez elektriky tenhle panelak, tak budou soucasne bez elektriky i zakaznici a tim padem si nebude nikdo stezovat?
Jak to je nasmlouvane? Co kdyz se zmeni domovni vybor a najednou se rozhodnou cuknout?
Nebo za to dostava barak tolik penez, ze urcite necuknou?
jenomze to ma asi duvod v tom, ze existuji i predpisy, ktere urcuji, kde a jak muze byt nainstalovan nejaky ten agregat.
hlavne kolem obytnych prostor... v pripade vypadku se to doveze , napoji - tyto havarijne situace jsou v tech prepisech primo uvedeny.
jinak reportaz zajimava, tu vlnu agrese nejak nechapu (i kdyz jak vidim, jde o prakticky par jedincu, kteri proste dokola flamujou)
a to prosim UPC opravdu nemusim - jedna zkusenost stacila.
ale dokazu odlisovat technicke veci od tech, co jednaji se zakaznikem
Dment jirsak kterej vzivote nevidel UPS .... jirsaku, HODINA na UPS je spis extrem, bezne UPS bezej do 15 minut. Kdysi davno mely telefonni ustredny baterie, na ktery zvladny (ze zakona) bezet 2 dny v plnym provozu. A byly to obrovsky mistnosti plny obrovskejch van.
A jak rek lo, a to neni ani zdaleka jen o praglu, neco nekam vozit a pripojovat = vzivote to nemuze fungovat. Protoze tam kde se to mysli aspon trochu vazne se ten agregat taky pravidelne testuje. Protoze ono se pak taky trebas zjisti, ze nejsou kabely se spravnejma konektorama ... a agregat tudiz neni jak pripojit. Nebo se zjisti, ze vykon agregatu ani zdaleka nedostacuje.
Takze je na tom spatne uplne vsechno.
Já mám na střeše anténu komunitní sítě, a je u toho UPS, která by vydržela cca 8 hodin. U nás se s další zálohou nepočítá, protože je tam připojeno jen pár lidí, ale v místech, která jsou důležitější, je ta doba UPS v hodinách právě proto, aby se tam případně stihlo něco dovézt. A hlavně se počítá s tím, že UPS jsou na překlenutí nečekaných výpadků, které nebývají moc dlouhé. Pokud je plánovaný výpadek na 8 hodin, ví se o tom dopředu a ten agregát se tam připraví a zprovozní předem. Pokud teda na to máte tu přípravu.
Ono je to všechno o penězích. Mít tam trvale agregát na místě by samozřejmě bylo z hlediska zálohování lepší, ale bylo by to dražší. Zaplatili by to ti zákazníci UPC? Není náhodou z hlediska zálohování lepší případně přitáhnout k zákazníkovi druhý okruh odjinud? Protože výpadek napájení není to jediné, co může způsobit výpadek okruhu.
"Dment jirsak kterej vzivote nevidel UPS .... jirsaku, HODINA na UPS je spis extrem, bezne UPS bezej do 15 minut."
Zatimco inteligent "j" v zivote nevidel telco UPSku s mnozstvim externich baterii zabirajici pomalu vic mista nez technologie v racku a umoznujici provoz dane site na skoro 24h (a tim se m.j. snizuje potreba non-stop techniku, coz se v case dost vyplati i k cene baterek). Taky asi nevi ze u HW se neustale snizuje spotreba tudiz moderni HW vydrzi na stejnou kapacitu batarek mnohem dele, nez treba pred 10ti lety.
Díky pičusovskému odsazování příspěvků (které kdysi fungovalo - Krčmááááááář!!!!!!) není zřejmé, že jsem reagoval na ještě starší příspěvek.
SB: Ani to jste ovšem netrefil. Když vypadnou pojistky v ulici a máte UPS dimenzovanou na 4 hodiny, pořád máte ty 4 hodiny na to přistavit a zapojit ten agregát. Samozřejmě že když jsou UPS jedinou zálohou v místě a počítá se s dopravou agregátu pro potřebu delšího zálohování, není možné nadimenzovat ty UPS na 20 minut…
Takto se to dela i v pripade beznych BTS. Tam byla sveho casu vydrz baterii nekde kolem 6ti hodin. I BTS v polich jsou delany tak ze prijede manik s malym generatorem a prepoji to jen ve skrini - jednoduche a ekonomicke. Nase zeme je mala a hustota osidleni velka. Takze netreba mit vse on-site jako nekde v arizone...
Stejne se to delalo pro RSUcka na pro pevnou telefonni sit.
Dnes diky novym technologiim baterie vydrzi urcite vice, ale uz moc s timto kontakt nemam. Jen vyznamne uzly jako BSC maji generatory. Na mala bsccka vetsinou stacily male generatory. Zadny velky kontejner. Vetsi uzly uz potrebovaly vetsi vykony a tam uz se kontejner nechaval fixne.
Spis vtipne reseni je mit vyznamny uzel v panelaku. To skoro vypada jako by to umisteni vzniklo akvizici nejakeho headendu male mistni kabelovky.
Co mam po Liberci zkusenost, tak vetsinou ISP zaplati rekonstrukci a udrzovani strechy. Co se tyce UPS, proste se nasklada dostatecne velka baterka, co to utahne klidne po dobu par dni. Ty telco veci nezerou tolik, jako servery. A dovezt agregat neni problem, to je vcelku standardni postup - dohodnout trvalejsi instalaci dieselu byva problem, nehlede na to, ze se nevyplati ho mit tolikrat a taky ho tolikrat servisovat, pokud baterka pokryje drtivou vetsinu vypadku.
Myslim, ze UPC to bude delat dost podobne.
U panelaku byva omezeni unosnost strechy a vedle panelaku bud neni misto, nebo tam vedou site/rozvodne sachty siti, nesedi dodrzeni bezpecnych vzdalenosti, obyvatele nemuzou postradat jedinou minizahradecku co je deli od hnusneho betonu (coz je padny argument) mistni hasici,samosprava,zednari jsou byrokrati atd.
Na prohlidce UPC uzlu jsem byl pred cca rokem a byl jsem mile prekvapen profesionalnim vybavenim. Prohlidnul jsem si take v ramci seznamovani se s firmou i Datacentrum TTC na ul. Tiskařska s jeste lepsim pocitem. UPC má na to si udrzet vedouci postaveni poskytovatele Internetovych a TV skuzeb v ČR. Vodafone by jinak o koupi teto spolecnosti neusiloval.
RH
Me by zajimalo, jak tu nekteri jeci, ze je to prej reklama a neoznacena, tak co se zmeni na tom ze bude clanek oznacen jako reklama? Bude tu stale, jen ve skatulce reklama. Kde je ale ta zmena? Jen v uspokojeni ctenare, ktery si nejakym zpusobem usmyslel, ze ma pravo zde rozhodovat do jake rubriky ma clanek byt zarazen?
Dalsi vec, i kdyby za to Krcmar, redakce, majitel iinfa ci fotograf dostal zaplaceno, tak cemu to vadi? To jako ten kdo pise clanek, nebo vlastni redakci, nebo dela fotky nemuze dostat zaplaceno? Kde se v urcitych lidech bere ten odpor k tomu ze nekdo nekomu da penize? A proc vlastne?
Dotycni, kteri si na tohle stezuji snad delaji sami pro druhe vse zadarmo, protoze je jim odporne prijmout penize? Nebo jak tomu rozumet?
I kdyby za to bylo zaplaceno a i kdyby to byla reklama, co je komu po tom? Neni to snad vec redakce? Nebo ma snad nekdo pocit ze mu root patri a ze muze narizovat kam ma redakce zaradit clanek a kdy si za clanek muze a kdy nemuze vzit penize? A na zaklade ceho jako?