Názor k článku Nazrál čas dát Firefoxu druhou šanci od kalbolog - Obchodni model Brave fakt neni na urovni uloz.to....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 2. 2024 20:37

    kalbolog

    Obchodni model Brave fakt neni na urovni uloz.to. Sorry, ale musim na tyhle nepravdy reagovat. Brave nedela nic spatneho, jak uz jsem psal tady v jinem prispevku. Spatne je jenom to, ze tomu nerozumite, mozna je chyba v tom, ze se o Brave mluvi jako o prohlizeci "ktery blokuje reklamu a ukazuje svoji reklamu misto ni", coz ale neni pravda... Brave vam nezobrazuje reklamu jenom kdyz ji zablokuje jinde.... Blokovani reklamy na strankach (napr. Google ad-sense) si klidne muzete vypnout a nechat si zobrazovat reklamy na strankach a zaroven i Brave reklamy... nebo si muzete nechat zapnute jedny z nich, nebo vypnout vsechny. Pokud se chceme bavit o nemoralnosti blokovani reklamy, tak bysme meli hodit vsechny adBlockery do stejneho pytle a ten novy reklamni model, co nabizi Brave, bysme meli hodnotit samostatne... protoze jsou to dve odlisne veci.
    Muzu to klidne obratit - napr. ten uBlock Origin, ktery se tu v diskusi tak casto zminuje, blokuje reklamy a tak se vlastne divate na obsah za ktery neplatite, ale tim, ze nepouzivate ani Brave v kterem byste mohli mit zapnuty auto-contribution (pripadne lze i manualne), tak tem tvurcum nedate ani moznost, aby z toho od vas neco meli. Brave tu moznost dava i kdyz jde o penize z uplne jine reklamy, placene nekym jinym a bez ucasti napr. Google. Staci aby se tvurci (at uz Youtuberi, Redditori, provozovatele webu, atd.) zaregistrovali a muzou dostavat vedle prijmu z klasicke reklamy jeste crypto (BasicAttenti­onToken). Nevidim v tom problem...