Grafické prevedenie je podľa mňa vcelku štýlové - také milé retro do 90-tych rokov. Vtedy takto vyzerali veľakrát aj najprofesionálnejšie veci. Inak deti to tak nevnímajú, idú skôr do podstaty veci, zaujíma ich čo to dokáže, nie ako to vyzerá - aspoň teda tie moje. TUXPAINT je absolútna jednotka... :)
Proboha, to je příšerné. Krmili byste svoje děti hrami s panákem od Michelinu, se Santa Clausem s flaškou Coca Coly v ruce, se stylizovaným vysavačem z logem Electroluxu apod.? Asi je vám šoufl jen z té představy. Ale když jde o Tuxe, tedy úplně stejnou reklamu, je to najednou OK. Mějte trochu soudnosti, lidi.
Co je účelem reklamy? Koukněte na první odstavec hesla na Wikipedii: "Most commonly, the desired result is to drive consumer behavior with respect to a commercial offering, although political and ideological advertising is also common."
http://en.wikipedia.org/wiki/Advertising
Je to reklama, když není tento účel naplněn? Reklama zůstává reklamou, i pokud není její účel naplněn.
Tím jsem odpověděl na vaše otázky. Teď je řada na vás. V čem je podle vás ta ztráta soudnosti, když reklamu na Linux srovnávám s reklamou na Coca Colu nebo Electrolux? A krmení malých dětí reklamou považujete něco co by měli rodiče podporovat a sami dělat, nebo je to pro vás naopak něco nevhodného?
Myslim si ze detom je urcite blizsi maskot zvierata ako nejaka komercna znacka. Preto ma vecsina deti plysoveho medveda a zajaca namiesto plysoveho michelina, santa clausa s cocacolou atd. Majte rozum ludia.
Nemozem sa ale zbavit pocitu ze tu krmim internetovu priserku z pod mosta, takze si budem setrit pismenka a energiu zmysluplnejsim smerom. :-)