> To, ze sa programator moze rozhodnut
Znovu opakuji - ne že se může rozhodnout. On to rozhodnutí _musí_ dělat pokaždé u každé instance. To je poněkud rozdíl.
> V Jave (a inych GC jazykoch) je vetyvornie objektu stale drahsie ako jeho vytvorenie na halde v C++
Lze snadno vyvrátit benchmarkem. Mě vyšla průchodnost JVM asi desetinásobná oproti C++ v MSVC. Pokud si dobře pamatuju, C++ dokázalo alokovat nižší desítky milionů objektů za sekundu, JVM byla na stovkách.
> To napriklad Qt riesi elegantne registraciou v "parent" objekte.
A co když něco jako "parent" neexistuje? To tam pak musím uměle dodat? Pokud to jsou GUI komponenty, tak je to jasné, ale jsou datové struktury, kde jeden parent není.
> z jeho absolutnej neznalosti a neznalosti novych srandardov. V nich sa o spravu pameti clovek nemusi starat skoro vobec. Staci pochopit tu fylozofiu.
Jasně. A pak to změříš a zjistíš, že je to pomalé a necháš standardy standardama.