"...A ActiveSync je něco úplně jiného a vyhledávání se to netýká. Naštve tím nějaké zákazníky, ale ti mají další možnosti, i pokud chtějí zůstat u Google. ..."
nevravim ze sa to tyka vyhladavania , vravim ze sa to tyka pristupu googlu
teda ze sa neboji agresivnejsie presadzovat svoje, pretoze sa uteku svojich uzivatelov od jeho produktov tolko neobava
takze ak je viditelny takyto pristup ku gmail uzivatelom od googlu, preco by nemohol byt podobny pristup (alebo aj drsnejsi) googlu ku konkurencnym firmam v inom odvetvi (browseroch, mobile os atd)
ano mozila je pre google este stale zaujmava (mozno aj z dovodu aby nedostali po prstoch od protimonopolneho uradu , ktory by napr na nich postval naopak Microsoft) no google uz nie je odkazany na Mozillu ako jediny najrozsirenejsi browser (lebo uz nie je tak velky, takze aj on si moze dat nizsiu cenu, a ak sa to mozile nebude pacit , tak google si najde neakych inych
ale mozila si tak lahko nenajde firmu ktora by bola ochotna zaplatit za "prvu poziciu" taku sumu na "uz nie moc najrozsirenejsom" browseri
(January 2013 IE :14.3 %; Firefox :30.2 %; Chrome :48.4 %; safari:4.2 %; opera :1.9 % )
(W3Counter February)
Web Browser Market Share
Chrome 29.3%
Internet Explorer 26.6%
Firefox 19.7%
Safari 15.4%
Opera 2.4%
rocna statistika(statcounter):
Chrome > 33,76%
IE > 32,43%
Firefox > 23,34%
Safari > 7,48%
Opera > 1,6%
ostatne > 1,39 %