Takže co? V podstatě jenom jinak groupují informace pro své zákazníky (zadavatele reklamy etc.).
Ani bych se nedivil, kdyby tím šli tak trošku napřed nějaké nové legislativě ohledně dat o které ještě nevíme, nebo se o ní teprve začalo vyjednávat ale přijde, protože na peníze z dat občanů si brousí zuby i EU (EU Data Market https://ec.europa.eu/info/sites/info/files/communication-european-strategy-data-19feb2020_en.pdf)
18. 4. 2021, 11:02 editováno autorem komentáře
Jde o to, ze se data jeste vice soustredi do rukou Google. Ten v podstate nahradi 3rd party prasacky cookies (at uz tahnou k certu, tech mi zrovna lito nebude) za kohorty, ale s "bonusem" centralizace dat do Google. Nikdo jinej na to imho nebude mit kapacity.
Takze vysledek bude skoro stejnej marast, ale exluzivne v rukou google.
Nemyslim, ze je to tak v poho, aby se nad tim mavlo rukou.