Archivovat vše je nejjednodušší. Jako admin prostě zálohuju vše. Stará data jsou přirozeně malá, takže dneska nepředstavují žádnou podstatnou zátěž (z hlediska zálohovacího procesu). Je jednodušší zálohovat vše, než věnovat čas tomu to vybrat (a celkem jistě tak o něco přijít).
Co se týče nářků nad ztrátou starých her. To je vlastně taky úplně jednoduché. Pokud někomu vadí, že přijde o hry, protože nějaká digitální platforma zkrachuje nebo něco smaže, tak by se měl postarat o to, aby tvůrci her nepotřebovali externí digitální platformy. Prostě zaplaťte si svého vývojáře her, předělávku pro aktuální HW a je to. (Myšleno ne až tak ironicky.)
Svět není složitější ani rychlejší. Tohle je blábol, který se daří dlouhá léta držet. V IT je vše tak nějak dané už od padesátých let. Máme lepší jazyky, editory, překladače, ale vše, co se dneska používá, už se vědělo před 70 lety. Ne, nový JS framework opravdu není žádná novinka.