mno, ja tyhle serialy vzdycky prolitnu, jen abych
vedel o co jde a jake to ma moznosti a za rok ci dva
se to treba muze najednou hodit. Takhle jsem se
vracel k glibu nebo pythonu. Takze to ze to ted
nikdo necte, neznamena, ze Vas nikdo nema rad.
Root je s urciteho pohledu spise archiv materialu,
nez ezin :).
Bohuzel sem mel zatim cas si precist pouze zacatek serialu, mooc prace, ale o 3D se zajimam a par mensich projektu uz sem udelal, predevsim v Shockwave, kde, uznavam, je Lingo, jakozto jeden z nejzprasenejsich jazyku vubec. Chystam se na serial podivat, nadstavba OpenGL zni zajimave, mam nasledujici otazku: Je API inventoru vyuzitelne z JAVA, prip. C#, pokud budu distribuovat jeho knihovny spolu s projectem? Diky Lister
Je tu binding pro Javu a Pynthon.
Java - http://www.coin3d.org/Coin/Java/
Pynthon - http://www.coin3d.org/contributions.php
Co se tyce C#, myslim, ze to podporuje C++/C a Javu automaticky, alespon to novejsi vyvojove prostredi od Microsoftu (nevim, jak v open-source komunite).
John
1) Priklady se mi libi, v pohode.
2) Ne, ne, neni potreba.
3) Dokumentace je, tusim, k dispozici, takze ji nepotrebuju v serialu. :) Otazkou je jeji kvalita (ale jeste jsem ji nestudoval). Kdyby se ukazala jako nekvalitni, tak bych urcite vysvetleni privital.
PS. Serial ctu sice se zpozdenim, ale ne vic nez 7 dni. Diky za nej.
Připojuji se s komentářem. V C++ programuji, grafiku však nikoliv, nicméně rád se dozvím, jak to "funguje pod kapotou" a vím, kde začít, rozhodnu-li se někdy s OpenGL něco tvořit.
Naprosto souhlasím s tím, že root.cz je pro mně často archiv velmi kvalitních informací, které vyhledávám až v době, kdy je potřebuji.
Supr clanek, nevedel jsem ze neco takoveho vubec existuje. (no vlastne ja toho nevim jeste mnoho :-) ), ale potreboval bych spis vetsi napovedu k te instalci. Sice mam Mandrake 9.1 ale stale se mi nedari nainstalovat knihovnu SoQt i prestoze jsem provedl export QTDIR=/usr/lib/qt3. Che to jeste Qt knihovnu pro OpenGL (QGL).