Zdravim,
mam problem s obnovovaci frekvenci monitoru pri pouziti OpenGL. Veskere OGL aplikace (fullscreen) bezi na 60Hz (nepouzivatelne). Pri pouziti D3D je vsechno OK (85Hz). OS: Windows Server 2003, tentyz problem i na Windows XP Prof. Graf: GeForce2. Nikde jsem nenasel seznam rozliseni a frekvenci pro OGL, bude to asi hodne hluboko v registrech.
<flame>Vim, ze to neni o Linuxu, ale to uz na rootovi neni skoro nic.</flame>
Zkuste použít novou verzi knihovny GLUT, která se jmenuje GameGlut. Tam je tuším možnost nastavit obnovovací frekvenci ve full-screenu. Ale stejně je to divné, protože klasické přepnutí do full-screen ve starém GLUTu nezmění rozlišení, ale pouze vlastnosti okna (maximalizované s žádnou dekorací).
Urcite mate grafickou kartu znacky nVidia ze? mel jsem stejny problem ve WinsxXP, jedna se o chybu ovladacu, od nVidie, no chyby o defaultni nastaveni min. obnovovaci frekvence v o OPENGL prostredi. Pomuze vam utilitka nvfix, pokud byste ji na Internetu nemohl najit, rad vam ji poslu na mail, cca 2MB