Názor k článku Grafická knihovna OpenGL (29): modulace textur od Petr Šebor - Nemuzu si pomoct, ale v tabulkach, kde se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 1. 2004 11:07

    Petr Šebor (neregistrovaný)

    Nemuzu si pomoct, ale v tabulkach, kde se popisuji jednotlive operace na fragmentech je celkem dost chyb. Uhodilo me to do oci a kdyz porovnavam se specifikacemi 1.5 (a pro jistotu i s 1.2), vidim, ze je nesrovnalosti vic nez dost.

    Napr: GL_DECAL ... uvadite, jak vypadaji operace pro textury v internich formatech GL_ALPHA, GL_LUMINANCE, GL_INTENSITY, GL_LUMINANCE_ALPHA, nicmeme specifikace uvadi, ze v techto pripadech je vysledek nedefinovany.

    Navic - pro GL_RGBA neplati, ze A=At, ale A=Af.

    Naopak u GL_BLEND, kde pisete, ze 'neni definovano' specifikace jasne hovori o definovanem vysledku (pro formaty GL_ALPHA, GL_RGB a GL_RGBA)