Názor k článku Grafická knihovna OpenGL (29): modulace textur od Pavel Tišnovský - V tabulkach je trosku zmatek, to priznavam. Ja...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 1. 2004 8:09

    Pavel Tišnovský (neregistrovaný)

    V tabulkach je trosku zmatek, to priznavam. Ja vychazim hlavne z OpenGL tak, jak je implementovano na SGI Octane (uznavam, je to trosku obstarozni masinka). Nicmene toto (SGI'OpenGL) je jakymsi etalonem pro odvozene verze. Existuje i SW implementace pro ruzne platformy, nicmene je vetsinou hodne pomala.

    Problem je v tom, ze prvni verze OpenGL (1.0 a 1.1) opravdu nemely pro GL_BLEND a rezimy GL_RGB a GL_RGBA definovany vysledek. Mrknete se napriklad do
    OpenGL Programming Guide
    The Official Guide to Learning OpenGL, Release 1, Copyright Š 1994 by Silicon Graphics, Inc.

    Za tu zamenu A_t/A_f se moc omlouvam, vznikla pri prepisu do HTML.